نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین نرم افزار Chatbots AI برای وب سایت شما

بهترین نرم افزار Chatbots AI برای وب سایت شما

آیا به دنبال بهترین نرم افزار Chatbots برای سایت خود هستید؟

Chatbots به شما امکان می دهد با پاسخ دادن خودکار به سوالات رایج مشتری ، وقت خود را آزاد کنید.

در این مقاله ، ما بهترین نرم افزار chatbots AI را برای سایت وردپرسی شما انتخاب کرده ایم تا تجربه مشتری را بهبود بخشیده و تعامل ها را تقویت کنید. در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

۱- ChatBot

Chatbots به شما امکان می دهد تا به راحتی با  Chatbot ، ربات های چت را بسازید. نیازی به انجام هیچگونه کدگذاری یا مهارت فنی خاصی ندارید. حتی با الگوهایی از پیش ساخته شده ای همراه است که می توانید از آنها برای شروع سریع AI ChatBot خود استفاده کرده و به عنوان نقطه شروع استفاده کنید. این الگوها شامل حالات مختلفی مانند فروش محصولات ، خدمات به مشتری ، جذب نیرو ، رزرو و موارد دیگر هستند. ChatBot با وب سایت وردپرس شما ادغام شده و می تواند همراه با برترین نرم افزار چت زنده و همچنین سایر برنامه های مشهوری که ممکن است از آنها برای رونق کار خود استفاده می کنید ، استفاده شود.

ChatBot همچنین یکی از  Chatbots عالی برای پیام رسان فیس بوک است که با همان نرم افزار هدایت شده توسط هوش مصنوعی طراحی شده است. این نرم افزار به شما ابزاری قدرتمند می دهد تا داده ها را جمع آوری کنید و هزینه های هوشمندانه ای برای تبلیغات فیس بوک خرج کنید. آنها یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه رایگان (بدون نیاز به کارت اعتباری) ارائه می دهند که به شما کمک می کند قبل از انتخاب برنامه پولی آن را امتحان کنید.

قیمت:

هزینه ChatBot از ۵۰ دلار در ماه است که شامل ۱ چت بات فعال و ۱۰۰۰ چت در ماه است.

۲- ManyChat

 

ManyChat سازنده chatbot پیام رسان فیس بوک است. با استفاده از بیش از ۱٫۳ میلیارد نفر از مسنجر فیس بوک ، به شما امکان می دهد دامنه وسیع تری داشته و گزینه های قدرتمندتر در سیستم عامل فیس بوک داشته باشید؛ به عبارت ساده تر ، به شما کمک می کند تا با استفاده از مسنجر فیس بوک به فروش ، کاهش رها شدن سبد خرید ، ضبط آگهی ها و موارد دیگر بپردازید. تنظیم یک چت بات برای صفحه فیس بوک شما را بسیار آسان می کند. می توانید به طور خودکار از کاربران جدید استقبال کنید ، آنها را به سمت محصولات هدایت کنید ، پیام ها را برنامه ریزی کنید ، به کلمات کلیدی خاص پاسخ دهید و موارد دیگر.

قیمت:

ManyChat یک برنامه رایگان دارد که برای شروع می توانید از آن استفاده کنید. این نرم افزار شامل الگوهای اولیه شروع سریع ، ۲ توالی قطره ای و حداکثر ۱۰ برچسب برای تقسیم بندی مخاطب است. طرح حق بیمه دارای توالی و برچسب های قطره ای نامحدود است ، به علاوه آزمایش تقسیم ، دکمه های خرید و موارد دیگر.

۳- Freshchat

Freshchat به شما امکان می دهد چت بات برای WhatsApp ، Messenger ، Apple Business Chat ، تلفن همراه و وب بسازید.

این توسط فردی ، الگوریتم هوش مصنوعی آنها طراحی شده است. این نرم افزار هدف برای شناسایی قصد و تعامل با مشتری طراحی شده است ، نه اینکه صرفاً برای آزادسازی وقت عوامل چت زنده شما باشد. Freshchat با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی خود حتی می تواند لیستی از سوالات مشتری و مشتری احتمالی را که نیاز به پاسخ دقیق یا بهتر دارند به شما ارائه دهد.

قیمت : شما به طرح “Forest” Freshchat برای شرکت ها برای استفاده از chatbot نیاز خواهید داشت؛ ماهانه ۶۹ دلار برای هر کاربر صورت می گیرد.

۴- Drift

Drift به شما امکان می دهد چت زنده و یک ربات گپ خودکار را مانند بسیاری از ابزارهای این لیست ترکیب کنید. همچنین با محبوب ترین CRM ها و خدمات بازاریابی از طریق ایمیل ادغام می شود. Drift به شما امکان می دهد مکالمه را با مشتریانی که از قبل با محصولات یا خدمات وب سایت شما درگیر هستند آغاز کنید. این طراحی شده است تا از مکالمات برای تبدیل استفاده کند و به شما امکان می دهد سناریوهایی ایجاد کنید که به شما کمک می کند فروش بیشتری داشته باشید. این برنامه ادغام با بسیاری از ابزارهای شخص ثالث مانند Zendesk ، Help Scout و موارد دیگر را ارائه می دهد. Drift برای مشاغل نسبتاً بزرگ مناسب تر است؛ اگر تازه شروع به کسب درآمد آنلاین می کنید ، توصیه می کنیم یکی دیگر از ابزارهای لیست ما را امتحان کنید.

قیمت: هزینه Drift سالانه از ۴۰۰ دلار در ماه هزینه می شود. این نرم افزار شامل ۵ کاربر است. (یک طرح رایگان نیز در دسترس است ، اما این ویژگی های chatbot را ندارد.)

۵- Chatfuel

Chatfuel یک پلت فرم قدرتمند برای پیام رسان ها ، فیس بوک و اینستاگرام است. برای استفاده از آن به دانش رمزگذاری یا تجربه قبلی نیاز ندارید. بسیاری از شرکت های مختلف از Chatfuel استفاده می کنند ، از جمله مارک های بزرگی مانند آدیداس ، T-Mobile ، LEGO ، TechCrunch و …. می توانید از ربات خود برای افزایش فروش ، واجد شرایط بودن لیدها یا ارائه پاسخ به سوالات متداول استفاده کنید. با این کار می توانید وقت زیادی را برای تیم خدمات مشتری خود صرفه جویی کنید.

اسناد زیادی در وب سایت Chatfuel وجود دارد که به شما کمک می کند ربات را به راحتی بسازید. این شامل مشاوره در مورد چگونگی اطمینان از پیروی از قوانین Facebook برای استفاده از ربات پیام رسان است.

قیمت: هزینه Chatfuel از ۱۵ دلار در ماه و بدون محدودیت کاربر است. همچنین یک طرح رایگان وجود دارد که یک ربات کاملاً ویژه و حداکثر ۵۰ کاربر را ارائه می دهد.

۶- MobileMonkey

MobileMonkey به شما امکان می دهد با استفاده از فناوری OmniChat b رباتها را ایجاد کنید. این ربات ها در چت وب ، در پیام رسان و حتی از طریق پیام های متنی SMS کار می کنند. این کار با ایجاد ربات های مختلف با استفاده از ابزارهای مختلف در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند. می توانید یک ربات واحد ایجاد کرده و از آن در چندین سیستم عامل استفاده کنید. تیم خدمات مشتری شما می تواند به راحتی به پیام ها پاسخ دهد. MobileMonkey دارای برنامه های دسک تاپ و موبایل است که به شما یک صندوق ورودی واحد می دهد تا پیام های کانال های مختلف را به راحتی کنترل کرده و به آنها پاسخ دهید.

همچنین یکپارچه سازی با نرم افزارهای شخص ثالثی را که ممکن است قبلاً از آنها استفاده کرده اید مانند نرم افزار CRM ، خدمات بازاریابی از طریق ایمیل ، ارائه دهنده وبینار و موارد دیگر ارائه می دهد.

قیمت: هزینه MobileMonkey از ۱۴٫۲۵ دلار در ماه ، که سالانه صورتحساب می گیرد؛ همچنین یک نسخه رایگان با لیدهای نامحدود اما ویژگی های کمتر نیز وجود دارد.

۷- Tars

Tars ابزاری است که به شما امکان می دهد صفحات فرود مکالمه ای را ایجاد کنید. اساساً ، این بدان معنی است که یک صفحه فرود سنتی را با یک chatbot جایگزین کنید. به شما امکان می دهد به راحتی لیدها را واجد شرایط کنید. Tars مخصوصاً برای کاربران تلفن همراه بهینه شده است ، و یک مکالمه Chatbots طبیعی و آسان را ارائه می دهد. شما می توانید از ابتدا یک گردش کار مکالمه ایجاد کنید ، یا می توانید از یک الگوی از پیش ساخته شده استفاده کنید.

قیمت: هزینه این نرم افزار از ۸۳٫۲۵ دلار در ماه است که سالانه صورت حساب می شود. هیچ برنامه رایگان وجود ندارد ، اما شما می توانید یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه رایگان انجام دهید.

۸- Tidio

Tidio یک پلت فرم چت زنده است که توسط ربات های گپ پشتیبانی می شود. این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از chatbot دوستانه وب و موبایل ، chatbot فیس بوک و موارد دیگر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. همراه با یک داشبورد آسان و یک برنامه تلفن همراه برای پاسخگویی به تمام سوالات کاربر در هر زمان و از هر مکان. شما می توانید از الگوی Chatbots استفاده کنید یا سناریوهای خود را بر اساس کلمات کلیدی و رفتار مشتری در سایت خود ایجاد کنید. استفاده و یکپارچه سازی با سیستم عامل تجارت الکترونیکی ، بازاریابی از طریق ایمیل و نرم افزار help desk آسان است.

قیمت: از ۱۸ دلار در ماه شروع می شود. آنها همچنین یک برنامه رایگان دارند اما شامل chatbot ها نیست.

۹- Zendesk Chat

Zendesk Chat بخشی از Zendesk است ، یک پلت فرم محبوب مشتری برای مشاغل بوده که به شما امکان می دهد بلیط های پشتیبانی را مدیریت کنید ، با مشتریان خود به صورت زنده گپ بزنید و موارد دیگر. شما می توانید از پیام های خودکار در Zendesk Chat ، مانند ایجاد پیام بر اساس آنچه مشتریان انجام می دهند ، استفاده کنید. همچنین می توانید پیام های خود را با آزمایش پیام هایی که از میزان تعامل بالایی برخوردار هستند ، بهینه کنید.

اگر ویژگی های پیشرفته Chatbots را می خواهید ، می توانید آن را با سایر ابزارهای chatbot ادغام کنید.

قیمت: از ۱۴ دلار برای هر نماینده در ماه است که سالانه صورتحساب دریافت می شود. می توانید یک دوره آزمایشی رایگان ۱۴ روزه انجام دهید؛ یک نسخه Lite رایگان نیز وجود دارد که فقط به شما امکان می دهد همزمان ۱ نماینده و ۱ چت داشته باشید.

۱۰- Quriobot

Quriobot یک Chatbots ساده که دارای یک برنامه رایگان است و آن را به گزینه خوبی برای شرکت های کوچک با بودجه محدود تبدیل می کند. می توانید مکالمه ها را از ابتدا بسازید یا از یکی از الگوهای موجود استفاده کنید. همچنین می توانید چندین ربات را همزمان تهیه کنید. سبک Quriobot را متناسب با طرح رنگ وب سایت خود تنظیم کنید و حتی اگر بخواهید می توانید CSS سفارشی نیز اضافه کنید.

قیمت: Quriobot دارای یک برنامه رایگان سخاوتمندانه است که به شما امکان می دهد حداکثر ۵۰۰ چت در ماه ، با ربات ها و اعضای سازمان نامحدود داشته باشید. اگر می خواهید ماهانه چت بیشتری داشته باشید یا می خواهید مارک Quriobot را حذف کنید ، باید از ۹ یورو در ماه پرداخت کنید. (قیمت Quriobot به یورو است.)

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل