نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

کاربرد Task Queue Monitor در WHM

کاربرد Task Queue Monitor در WHM

شاید برخی از شما همراهان عزیز در پنل WHM با گزینه Task Queue Monitor مواجه شده باشید ولی کارآیی و نحوه استفاده از این ابزار را نمی دانید. ما در این مقاله به شما همراهان عزیز کاربرد Task Queue Monitor در WHM را آموزش می دهیم. ما را برای یادگیری کاربرد و نحوه استفاده از Task Queue Monitor در WHM همراهی کنید.

کاربرد Task Queue Monitor در WHM:

هر وقت تغییری در DNS ایجاد کردید یا یک زیر دامنه برای سایت خود اضافه کنید، cPanel وظیفه خود را برای راه اندازی مجدد وب سرور یا سرور DNS به صف اضافه کند. این صف برای کمک به جلوگیری از تخریب عملکرد با مقدار زیادی از تغییرات دائماً ایجاد می شود. آنچه این کار را انجام خواهد داد، گروه بندی کارها به گونه ای است که در صورت نیاز به راه اندازی مجدد یک سرویس، فقط یک بار برای اعمال تغییرات انجام می شود.

از کجا می توان Task Queue Monitor را پیدا کرد:

ابتدا وارد پنل WHM خود شوید.

سپس از قسمت Server Status وارد بخش Task Queue Monitor شوید تا از این ابزار بتوانید استفاده کنید.

مشاهده کارها در لیست:

اگر کارهایی وجود داشته باشد که توسط صف یا برنامه زمانبندی شده توسط cPanel / WHM بوده اند، در صفحه Task Queue Monitor نمایش داده می شوند. به طور پیش فرض، کادر نمایش Show Task Details برچیده می شوند، اگرچه هنوز هم اطلاعات نسبتاً خوبی وجود دارد که می توان هر وظیفه را مشاهده کرد.

اگر کادر نمایش Show Task Details را بررسی کنید، اطلاعات بیشتری در کنار هر کار در این صفحه نمایش داده می شود. برای این کار گزینه Remaining Retries وجود دارد که نشان می دهد در صورت عدم موفقیت، چند بار انجام وظیفه خاص دوباره امتحان می شود. Task ID شماره شناسایی منحصر به فرد را با برنامه ای که Task در حال اجرا است نشان می دهد.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل