نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

کاربرد Shell Fork Bomb Protection در WHM

کاربرد Shell Fork Bomb Protection در WHM

شاید برخی از شما همراهان عزیز در پنل WHM با گزینه Shell Fork Bomb Protection مواجه شده باشید ولی کارآیی و طریقه استفاده از آن را نمی دانید. ما در این مطلب به شما همراهان عزیز شتابان هاست کاربرد Shell Fork Bomb Protection در WHM را آموزش می دهیم. ما را برای یادگیری کاربرد Shell Fork Bomb Protection در WHM همراهی کنید.

نحوه فعال کردن Shell Fork Bomb Protection در WHM :

bombs occur زمانی اتفاق می افتد که cascade فرآیند های خود را تکثیر کنند تا زمانی که منابع سرور مورد استفاده قرار نگیرد. این کار می تواند نتیجه برنامه نویسی مخرب یا کد نویسی بد باشد. اگر چندین وب سایت را در سرور VPS / Dedicated خود مدیریت می کنید، برای شما عاقلانه خواهد بود که مطمئن شوید که یک حساب کاربری سرور را برای همه مشتری های شما غیرفعال نمی کند. فراهم کردن محیط کار برای مشتریانی که از سرور شما استفاده می کنند به آنها اطمینان می دهد که از خدمات شما استفاده کنند.

برای فعال کردن محافظ Shell Fork Bomb، مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا وارد پنل WHM خود شوید.

سپس از قسمت Security Center وارد بخش Shell Fork Bomb Protection شوید.

در صفحه Shell Fork Bomb Protection بر روی Enable Protection کلیک کنید تا فعال شود. وقتی این کار را انجام دهید، وضعیت سبز خواهد شد و نمایش داده می شود که نشانه فعال شدن این ابزار است.

به همین راحتی شما محافظت از Shell Fork Bomb را برای سایت خود فعال کرده اید. ما اکیداً توصیه می کنیم که این گزینه برای سایت هایی که کاربران شما به طور فعال در حال ایجاد کد برای وب سایت های خود هستند، فعال کنید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید ابزار Shell Fork Bomb Protection را برای WHM خود فعال کنید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل