نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

کسب درآمد از وبلاگ نویسی

آیا به فکر ایجاد بلاگ هستید اما مطمئن نیستید که کدام موضوعات یا زمینه ها را انتخاب کنید؟ انتخاب زمینه مناسب برای وبلاگ خود ، ایجاد محتوای جذاب درآمدزایی آنلاین را آسانتر می کند. در این مقاله ، ما توضیح می دهیم که چگونه به راحتی می توانید بهترین زمینه وبلاگ نویسی را انتخاب کنید و به کسب درآمد از وبلاگ نویسی برسید.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

وبلاگ چیست؟

وبلاگ وب سایتی است که به طور منظم با قطعات جدیدی از مطالب ، که معمولاً مقالات نوشته شده هستند ، به روز می شود. اینها “پست” نامیده می شوند و به ترتیب زمانی معکوس ظاهر می شوند ، با جدیدترین پست در بالای لیست.

هنگامی که وبلاگ ها برای اولین بار شروع به کار کردند ، بیشتر خاطرات شخصی بودند و اطلاعات مربوط به طیف وسیعی از موضوعات مورد علاقه شخص را به اشتراک می گذاشتند.

این هنوز هم نحوه عملکرد برخی وبلاگ ها است ، اما تعداد زیادی از وبلاگ ها اکنون روی زمینه های خاصی متمرکز شده اند که به بلاگر و مخاطبان هدف آنها علاقه مند هستند.

به عنوان مثال ، وبلاگ شتابان هاست وبلاگی است که در کمک به کاربران برای انجام کارهای بیشتر با وردپرس و هاست از طریق آموزش های مفید ، چگونه ها و مقالات دیگر قرار دارد.

چگونه وبلاگ درست کنیم؟

برای شروع یک وبلاگ ، شما به سه نکته اصلی نیاز دارید:

به طور معمول ، یک نام دامنه حدود ۵ تومان در سال هزینه دارد و هاست از ۱۲۰ تومان در سال شروع می شود.

خوشبختانه، شتابان هاست تمامی این خدمات از جمله دامنه و هاست را ارائه می دهد و شما به راحتی می توانید تمام پیش نیاز های ایجاد یک وبلاگ را از شتابان هاست خریداری نمایید.

اگر می خواهید در آینده نزدیک از وبلاگ خود درآمد کسب کنید ، وردپرس بهترین گزینه شماست (این همان چیزی است که ما در وبلاگ شتابان هاست از آن استفاده می کنیم).

استفاده از آن بسیار آسان است و با هزاران گزینه طراحی و افزودنی همراه است. مهمتر از همه ، به شما این امکان را می دهد که از وبلاگ خود به هر روشی که می خواهید کسب درآمد کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به وردپرس می توانید مقاله ما را با عنوان وردپرس چیست مطالعه کنید.

آیا واقعاً می توانید از طریق وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید؟

شروع به کار یک وبلاگ نمی شود شما را یک شبه ثروتمند کنید ، اما مطمئناً می توانید از طریق وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید.

بسیاری از وبلاگ های معروف با استفاده از روش های مختلف درآمد آنلاین کسب می کنند. غالباً این امر به “ایجاد درآمد” از وبلاگ شما گفته می شود.

وبلاگ های کوچکتر با مخاطب هدف خاص می توانند به راحتی درآمد خوبی را بدست آورند. بسیاری از وبلاگ های معروف درآمد شش و حتی هفت رقمی را دراختیار دارند.

در زیر برخی از محبوب ترین روشهای کسب درآمد که توسط وبلاگ ها در سراسر جهان استفاده شده است ارائه شده است:

تبلیغات:

اجرای تبلیغات ، اغلب از طریق یک شبکه تبلیغاتی مانند Google AdSense انجام می شود. برخی از وبلاگ نویسان به جای آن ، تبلیغات را مستقیماً به شرکت ها می فروشند.

حمایت مالی:

اجرای یک محتوای تبلیغاتی (حمایت شده) از یک تبلیغ کننده. این کار اغلب در قالب پست های وبلاگ اسپانسر شده است ، اما می تواند شامل پست های رسانه های اجتماعی در اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی نیز باشد.

بازاریابی وابسته:

لینک دادن به محصولات یا خدماتی که وقتی شخصی روی لینک شما کلیک می کند و اقدام به خرید می کند ، کمیسیون ارائه می دهد. این یک روش عالی برای کسب درآمد از وبلاگ شما است. ما نکات و ابزارهای بازاریابی وابسته زیادی داریم که این کار را برای شما آسان می کند.

محصولات دیجیتال:

با فروش محصولات دیجیتالی مانند Ebooks ، دوره های آنلاین ، برنامه ها ، نرم افزار ، موسیقی و موارد دیگر. محصولات دیجیتالی عموماً هزینه های بالایی ندارند و تقریباً برای هر زمینه ای کار می کنند.

خدمات:

اگر نویسنده ، عکاس ، مربی یا افراد مشابه دیگری هستید ، این می تواند راهی عالی برای کسب درآمد از وبلاگ شما باشد. حتی ممکن است شما به یک وبلاگ کمک کنید تا بتوانید یک سرویس موجود را که ارائه می دهید ، مانند طراحی لوگو یا وبلاگ نویسی ، به بازار عرضه کنید.

محصولات فیزیکی:

اگرچه هزینه های بالاتری نسبت به محصولات دیجیتال دارند ، اما محصولات فیزیکی می توانند راهی عالی برای درآمدزایی باشند. افزودن فروشگاه آنلاین به وبلاگ وردپرس شما آسان است و شروع به فروش می کنید.

مواردی که باید هنگام انتخاب زمینه وبلاگ خود در نظر بگیرید:

بسیاری از وبلاگ های جدید در طی چند هفته از بین می روند و اکثر آنها حتی تا دو ماه دوام نمی آورند.

هر زمینه ای برای وبلاگ نویسی انتخاب می کنید ، اطمینان حاصل کنید که واقعاً به آن موضوع علاقه دارید. این امر باعث می شود چسبیدن به آن و ایجاد انگیزه در خود آسان تر شود.

توجه به این نکته ها نیز حائز اهمیت است:

آیا به اندازه کافی درباره زمینه انتخابی خود اطلاعات دارید که بتوانید با اطمینان بنویسید؟ نیازی نیست که متخصص باشید ، اما بهتر است وبلاگ خود را در مورد موضوعی که قادر به نوشتن درباره آن هستید بدون اینکه مجبور به انجام تحقیقات زیادی باشید ، شروع کنید.

آیا می توانید به راحتی از زمینه انتخابی خود درآمد کسب کنید؟ در حالی که وبلاگ ها در همه نوع موضوعات می توانند و از این طریق درآمد کسب کنند ، برخی از زمینه ها برای کسب درآمد بسیار ساده تر از سایرین هستند. ممکن است یک وبلاگ در مورد یک موضوع کمتر شناخته شده ، خوانندگان کافی را برای درآمدزایی کافی بدست آورد.

آیا زمینه ای مناسب انتخاب کرده اید؟ بهتر است خیلی گسترده نباشید. اگر مخاطب خود را همه قرار دادید ، احتمالاً با “هیچ کس” روبرو نخواهید شد. سعی کنید زمینه ای پیدا کنید که مناسب شما باشد.

آیا خوشحال هستید که خود را درگیر وبلاگ نویسی کرده اید؟ این نکته را از یاد نبرید که وبلاگ نویسی شاید راحت باشد ، اما ممکن است درآمدزایی آن را دشوار کند.

بهترین زمینه ها برای کسب درآمد:

ممکن است قبلاً برای وبلاگ خود موضوعی در ذهن داشته باشید یا اصلاً ایده ای نداشته باشید. همه سلیقه های زیر را امتحان کنید ، تا زمانی که موضوعی را انتخاب کنید که واقعاً به آن علاقه دارید.

اینها همه زمینه های بزرگ و پرطرفدار هستند که سالهاست که وجود دارند و می توانند پول زیادی کسب کنند.

افکار نهایی در مورد انتخاب بهترین زمینه های وبلاگ نویسی:

شما می توانید برای همیشه زمان را در تلاش برای انتخاب بهترین زمینه وبلاگ نویسی صرف کنید. یا می توانستید وبلاگ خود را شروع کنید و شش ماه یا یک سال از این پس ، می توانید از این طریق درآمد خوبی کسب کنید.

اول ، زمینه ای را انتخاب کنید که مورد علاقه شما باشد و اطمینان حاصل کنید که ایده روشنی در مورد چگونگی کسب درآمد از آن دارید.

سپس نام دامنه ای را انتخاب کنید که برای موضوع وبلاگ شما مناسب باشد.

در آخر ، برای یک حساب میزبانی ثبت نام کنید و نام دامنه خود را ثبت کنید. ما شتابان هاست را توصیه می کنیم.

این کارهایی است که شما برای شروع وبلاگ خود باید انجام دهید.

امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب بهترین زمینه وبلاگ نویسی برای کسب درآمد از وبلاگ خود کمک کرده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل