نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه ایجاد یک وب سایت موفق

نحوه ایجاد یک وب سایت موفق

Computer cpu processor chip on circuit board ,motherboard background. Close-up. With red-blue lighting.

اگر با طراحی وب یا برنامه نویسی آشنا نباشید ، ایجاد یک وب سایت ممکن است یک کار بسیار دشوار باشد؛ با گام ها و ابزارهای مناسب ، ایجاد یک وب سایت موفق به تنهایی می تواند بسیار آسان باشد؛ امروز ما شما را راهنمایی خواهیم کرد که چگونه یک وب سایت خوب تجاری ایجاد کنید که به شما کمک کند با هدایت بازدیدکنندگان بیشتر به کسب و کار خود درآمدزایی خوبی داشته باشید. با ما در شتابان هاست همراه باشید.

مرحله ۱:

انتخاب نام دامنه خود

شما باید نام وب سایت خود را تعیین کنید و دامنه خود را خریداری کنید. انتخاب یک نام دامنه مناسب ممکن است دشوار باشد زیرا شما به نامی مربوط به وب سایت های خود نیاز دارید. یادآوری بازدیدکنندگان شما باید آسان باشد اما هنوز در سیستم نام دامنه موجود است. با میلیون ها وب سایت موجود آنلاین ، ممکن است گزینه های مورد نظر شما قبلاً خریداری و انتخاب شده باشد ، خصوصاً اگر به دنبال پسوند دامنه .com هستید (که محبوب ترین و آسانترین به خاطر سپرده شدن است). برای بیرون آمدن با دامنه ای که مربوط به تجارت آنلاین شما باشد ، باید از کلمات کلیدی مختلف استفاده کنید. برای یادگیری نحوه انتخاب نام دامنه ایده آل برای تجارت شما، اینجا را بررسی کنید. اکثر بسته های هاستینگ شامل نام دامنه در هزینه های هاست می باشد. می توانید از طریق ارائه دهنده هاست مربوطه آن را به صورت رایگان ثبت کنید.

مرحله ۲:

انتخاب برنامه هاست وب خود

برای انجام صحیح این کار ، شما باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید تا بتوانید تمام فایل های خود را بر روی سرور قرار دهید و تعداد زیادی از افراد بدون مشکل از آنها بازدید کنند. این ۳ سوال را از خود بپرسید:

آیا ارائه دهنده می تواند یک سرور قابل اعتماد ارائه دهد؟
شما باید در مورد عواملی مانند به روزرسانی سرور ، سرعت سایت یا صفحه کنترل تحقیق کنید تا اطمینان حاصل کنید که ارائه دهندگان خدمات هاست سایت شما را فعال و دائماً با سرعت بالا تضمین می کنند.
آیا برنامه هاست شما می تواند از پس بازدیدهای شما برآید؟
اگر وب سایت شما به تازگی راه اندازی شده باشد ، ممکن است به دلیل تعداد بازدیدکننده کم ، بازدیدکننده زیادی نداشته باشد. با این حال ، شما باید اطمینان حاصل کنید که برنامه هاست شما فضای ذخیره سازی کافی را تأمین می کند که می تواند میزان انتظار بازدید شما را تأمین کند.

نکات مهم : اطمینان حاصل کنید که برنامه هاست وب که انتخاب کرده اید دارای فضای دیسک زیادی است تا از این نگرانی جلوگیری کنید.

آیا ارائه دهنده هاست شما می تواند پشتیبانی بزرگی از شما ارائه دهد؟
یک ارائه دهنده هاست خوب معمولاً پشتیبانی مشتری را ارائه می دهد که به شما کمک می کند مرحله اولیه راه اندازی وب سایت خود را طی کنید. اگر این مشکلات به وب سایت شما می آیند نباید نگران باشید زیرا توسط ارائه دهنده شما حل می شود.

نکات: ۲۴/۷ پشتیبانی ، تجربه و مدت زمان حل.

مرحله ۳:

وب سایت خود را سفارشی کنید

علاوه بر محتوای شگفت انگیز که بازدید کننده را به خود جلب می کند ، یک وب سایت موفق تا حد زیادی به طراحی وب زیبا با رنگ و فونت خوب اعتماد می کند. امروزه برای ساختن یک وب سایت موفق نیازی به تسلط بر کدگذاری یا برنامه نویسی ندارید. من توصیه می کنم همه وب سایت های جدید از WordPress برای اجرای وب سایت های خود استفاده کنند. اکثر بسته های هاست با نصب وردپرس ارائه می شوند. با وردپرس می توانید از تم های طراحی شده که قبلاً به صورت رایگان ایجاد شده اند استفاده کنید و برخی از آنها با هزینه کم بسیار بهتر هستند. می توانید وب سایت خود را با تغییر رنگ ، افزودن تصاویر و سایر عناصر صفحه به مکانی که می خواهید قرار دهید ، شخصی سازی کنید. برای وب سایت های پیچیده تر ، ممکن است ابزارهای موجود در سایت نتوانند طراحی مورد انتظار شما را انجام دهند. به شما پیشنهاد می شود یک طراح وب حرفه ای را برای طراحی برای شما استخدام کنید.

مرحله ۴:

ایجاد محتوا

هنگامی که در حال فروش محتوا مانند کتاب های الکترونیکی یا دوره های آموزشی هستید ، باید تصمیم بگیرید که آیا محتوای پولی ، محتوای رایگان یا ترکیبی از آنها را ارائه دهید. اگر برخی از بازدیدکنندگان مجبور به پرداخت هزینه محتوای شما باشند ممکن است از سایت شما ترسیده باشند. نوع ترکیبی ، که به عنوان محتوای  freemium نیز شناخته می شود ، با ارائه محتوای رایگان به عنوان تیزر به خوبی کار می کند. با این کار می توان بازدیدکنندگانی را که به صورت رایگان می خوانند به کاربران پولی تبدیل کرد که می خواهند همه مطالب شما را بخوانند. این محتوای رایگان باید هزینه کمتری داشته باشد و به اندازه محتوای تمام قیمت شما اطلاعاتی در اختیار شما قرار ندهد. شما باید در مورد چگونگی استفاده دقیق از این گزینه ها تصمیم بگیرید تا خوانندگان خود را حفظ کنید.

مرحله ۵:

ایجاد ترافیک

اکنون شما یک وب سایت خوب طراحی شده با محتوای عالی دارید ، اما اگر هیچ بازدید کننده ای از طریق وب سایت های شما بازدید نکردند ، هیچ درآمدی نخواهید داشت. بیشتر بازدید از یک سایت با افزودن کلمات کلیدی هدفمند به سایت های شما انجام می شود. برای اطمینان از اینکه محتوای شما بازدید کنندگان را به سایت های شما سوق می دهد ، باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. به شما پیشنهاد می شود در مورد نحوه قرار دادن کلمات کلیدی در وب سایت تحقیق کنید تا بدانید چه کلمات کلیدی پرطرفدار هستند. کلمات کلیدی به بازدیدکنندگان کمک می کند تا سایت های شما را به راحتی توسط موتور جستجو پیدا کنند و باعث می شود روزانه بازدید از سایت های شما حفظ شود.

مرحله ۶:

بهینه سازی SEO

اگر امیدوارید وب سایت های شما توسط افراد به راحتی پیدا شوند ، پس احتمالاً باید اصول SEO که مخفف(search engine optimization) است را بیاموزید و برای طراحی سایت های خود برای موتورهای جستجو ، هر صفحه وب سایت خود را بهینه کنید. اصول SEO شامل انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای درک کلمات کلیدی است که بازدید کننده شما در حال حاضر استفاده می کند ، افزودن کلمات کلیدی مرتبط در ساختار URL ، عنوان ها ، برچسب ها ، از جمله توضیحات متا در هر صفحه و اضافه کردن پیوندهای داخلی توسط کلمات کلیدی مرتبط است.

مرحله ۷:

بازدیدکنندگان خود را کلیک کنید

یک مالک وب سایت موفق نه تنها بر افزایش تعداد بازدید خود بلکه بر روی کلیک کردن آنها هنگام ورود به سایت متمرکز است. محتوای ایجاد شده باید بتواند بازدیدکنندگان را ترغیب کند. برای اینکه بازدیدکنندگان با استفاده از عکس ها ، نظرسنجی ها یا پرسشنامه های جذاب تری که باعث افزایش جذابیت مشتری می شوند ، به جستجو در سایت شما ادامه دهند ، پیوندهای داخلی را با موضوعات مرتبط وارد کنید که بازدیدکنندگان را به سمت سایر مطالب سایت های شما سوق می دهد. این به شما کمک می کند تا نرخ بازدید بیشتری را به غیر از علاقه اولیه بازدیدکنندگان به تمام مطالب خود هدایت کنید.

مرحله ۸:

از ترساندن بازدید کنندگان خودداری کنید

بسیار معمول است که بسیاری از دارندگان وب سایت هنگام شروع کار با اینترنت ، به ویژگی های تبلیغات بنر برای دستیابی به فروش بالقوه بیشتر اعتماد می کنند. بیشتر وب سایت ها توسط تبلیغات مختلف مانند صفحه های بازشو ، زیر پاپ ها و بنر چشمک زن که بسیار نگران کننده هستند ، بیش از حد دانلود می شوند. استفاده قابل توجه از تبلیغات به شما کمک می کند درآمد بالقوه ای داشته باشید اما استفاده بیش از حد از تبلیغات بنر در نهایت بازدید کنندگان شما را ترساند.

مرحله ۹:

برنامه بازاریابی را توسعه می دهد

وقت آن رسیده است که برای برداشتن گام هایی برای تبلیغ وب سایت های خود برنامه ریزی کنید. اگرچه سئو یکی از جنبه های مهم بازاریابی آنلاین است ، شما همچنین باید راهکارهای بیشتری مانند بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا و تبلیغات پولی را در نظر داشته باشید تا از طریق اشخاص ثالث بازدید بیشتری را به سایت خود منتقل کنید. رسانه های اجتماعی می توانند موثرترین راه برای جابجایی بازدید به وب سایت های شما باشند. به شما توصیه می شود که از شبکه های اجتماعی برای ارتقا یا تشویق بازدیدکنندگان برای بازدید مجدد از سایت های خود برای آخرین اطلاعات استفاده کنید. آگاهی سایت های خود را از طریق رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام یا توییتر ایجاد کنید تا تعداد زیادی خواننده را به خود جلب کرده و بازدید کنندگان خود را افزایش دهید.

مرحله ۱۰:

میزان ترافیک خود را اندازه بگیرید

می توانید عادت ها یا علایق بازدیدکنندگان سایت خود را از طریق محتوای شما توسط ابزار تجزیه و تحلیل وب پیگیری کنید. پیگیری این عادت ها به شما این امکان را می دهد که درک عمیق تری از آنچه در وب سایت های شما کار می کند و آنچه باعث عدم جذابیت می شود ، داشته باشید. اگر متوجه شدید موضوعات خاص دارای نتایج جستجوی زیادی هستند ، می توانید با ایجاد محتوای بیشتر در مورد موضوعات مورد نظر بازدیدکنندگان ، میزان بازدید خود را افزایش دهید؛ به عبارت دیگر ، در صورت عدم توجه به موضوعات خاص ، می توانید تصمیم بگیرید که زمینه های خاصی را متوقف یا تغییر دهید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل