نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

افزونه Yoast SEO برای وردپرس

Yoast SEO با بیش از ۳+ میلیون نصب فعال ، یکی از محبوب ترین افزونه های پلتفرم وردپرس است. هر روز بیش از ۱۵۰،۰۰۰ دانلود جدید وجود دارد ، و جای تعجب ندارد که این افزونه رایگان اولین انتخاب برای وبلاگ نویسان جدید است. حتی اگر تازه وارد وردپرس شوید ، شانس وجود دارد که قبلاً درباره این برنامه افزودنی شنیده باشید. اما ، چرا Yoast SEO بسیار محبوب است؟

این یک واقعیت شناخته شده است که وردپرس یک بستر عالی برای وبلاگ نویسان است. بدون دست زدن به چیزی ، وردپرس اطمینان حاصل خواهد کرد که مقالات شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است ، و دیگران می توانند بدون نیاز به انجام جادو به مطالب شما برسند. با این وجود ، اگر می خواهید سایت شما در بین نتایج برتر جستجوی Google و سایر موتورهای جستجو قرار بگیرد ، باید بازی سئوی خود را بیشتر کنید. و اینجاست که Yoast SEO به بهترین دوست شما تبدیل می شود.

بهینه سازی خودکار SEO:

برای مبتدیان ، افزونه محبوب به طور خودکار ویژگی های استاندارد SEO وردپرس را گسترش می دهد. بدون اینکه حتی بدانید ، SEO Yoast برچسب های متا و سایر عناصر پیوندی را که موتورهای جستجو می خوانند قبل از نمایش نتایج به کاربران ، بهینه می کند. همچنین اگر سایت شما بهینه نشده باشد ، به شما یادآوری می کند که بتوانید پیوند مجدد را فعال کنید.

Yoast SEO همچنین به شما امکان می دهد صفحات را کنترل کنید و تصمیم می گیرید که آیا می خواهید صفحات خاص را از بین مردم مخفی کنید. فقط بعضی اوقات ، این گزینه قابل توجه خواهد بود.

راهنما نوشتن و تجزیه و تحلیل صفحه:

واضح ترین کمک از این افزونه هنگام نوشتن پست های جدید نشان داده می شود. Yoast SEO به طور مداوم بر کارهای شما نظارت می کند و پیشرفت هایی را پیشنهاد می کند. به عنوان مثال ، این افزونه به شما اطلاع می دهد که از یک کلمه کلیدی درست استفاده کرده اید یا نه. این کلمات را برای شما به حساب می آورد و عنوان های بهتر را می نویسد. همچنین به شما در مورد سایر عناصر نوشتاری هشدار می دهد که می توانند به شما در قرار دادن مقاله در صفحات نتیجه جستجو کمک کنند. اگر به عنوان مثال تمایل به نوشتن جملات طولانی دارید ، Yoast توصیه می کند که آنها را بازنویسی کنید. بله ، حتی این جمله ها را در پست علامت گذاری می کند.

Yoast SEO ضمن تهیه عناوین و توضیحات ، پیش نمایش قطعه را به شما نشان می دهد. بنابراین ، حتی قبل از عمومی شدن ، می توانید نتیجه موتور جستجو را تقلید کنید. این یک معامله بسیار بزرگتر از آن است که در ابتدا به نظر می رسد زیرا باید قبل از اینکه حتی پیچیده شود ، خروجی را مشاهده کنید.

 

نقشه سایت XML:

بدون نقشه سایت ، موتورهای جستجو در سایت شما سرگردان هستند. فقط با انتخاب یک گزینه ، این افزونه خارق العاده نقشه سایت شما را ایجاد می کند تا Google بتواند وب سایت شما را به درستی بخواند و ایندکس کند. شما نمی توانید سایتی بدون نقشه سایت داشته باشید.

ادغام اجتماعی:

امروز ، اگر این سایت به رسانه های اجتماعی متصل نشود ، یک سایت ارزش زیادی ندارد. مردم در Yoast می دانند که  آنها تنظیمات را برای سایتهای محبوب رسانه های اجتماعی جاسازی می کنند ، بنابراین نیازی نیست که نگران به اشتراک گذاری درست مطالب باشید.

جمع بندی:

ما معتقدیم که افزونه سئو برای هر صاحب سایت امری ضروری است. اگرچه چندین محبوبیت زیادی وجود دارد ، SEO Yoast چیزی است که فقط نباید از دست آن بروید. این برنامه افزودنی شگفت انگیز به شما کمک می کند تا مقالات را در نتایج موتورهای جستجو قرار دهید که می تواند به شما در رشد شغلی و ارتباط با افراد بیشتری کمک کند. ویژگی هایی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم فقط بخش کوچکی از آن بود – این افزونه را نصب کنید و به بررسی قدرت فوق العاده آن بپردازید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل