نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

دلايل موثر گرايش وبلاگ نويسان به محتوای ویدیویی و صوتی

دلايل موثر گرايش وبلاگ نويسان به محتوای ویدیویی و صوتی

در اینجا برخی از دلایل گرایش به محتوای ویدیویی و صوتی در انجمن وبلاگ نویسی آورده شده است. با ما در شتابان هاست همراه باشيد

محتوای ویدئویی و صوتی

با چندین افزونه وبلاگ نویسی وردپرس هوشمند ، اکنون بیش از هر زمان دیگری آسان تر است که محتوای ویدیویی یا صوتی خود را بدون هیچ مشکلی در وبلاگ خود قرار دهید.

در اینجا چند افزونه وردپرس وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید:

محتوای ویدیویی و صوتی مخاطبان شما را برای مدت بیشتری درگیر می کند

حدس بزنید که میانگین یک بازدید کننده در هنگام خواندن یک پست وبلاگ چقدر است؟ 

آمار برای محتوای ویدیویی برعکس است. کاربران ۸۸ درصد بیشتر وقت خود را در سایتی که شامل فیلم است سپری می کنند ، و فیلم هایی که حداکثر ۲ دقیقه طول می کشد ، بیشترین جذابیت را به خود اختصاص می دهند. تحقیقات همچنین نشان می دهد که سایت هایی که دارای فیلم هستند ، بیشتر از سایتهایی که فقط متن و فیلم دارند ، سهم اجتماعی دریافت می کنند. در حقیقت ، محتوای ویدیویی ۱۲۰۰٪ بیشتر از تصاویر و متن ترکیبی ایجاد می کند. هرچه افراد بیشتر محتوای شما را به اشتراک بگذارند ، شانس شما برای جذب خوانندگان جدید و مشترکین وبلاگ بیشتر است .

آیا محتوای صوتی باعث افزایش زمان در سایت می شود؟ براساس تحقیقات ادیسون ، بیشتر شنوندگان پادکست از طریق یک دستگاه تلفن همراه به مطالب گوش می دهند. از سال ۲۰۱۸ ، ۲۹٪ از شنوندگان پادکست هنوز از طریق رایانه های خود محتوای صوتی مصرف می کردند. حتی اگر مخاطبان شما از طریق Apple Podcasts یا Stitcher گوش فرا می دهند ، هنوز پرونده ای برای درج مطالب صوتی به طور مستقیم در پست های وبلاگ شما وجود دارد. طبق گفته Optinmonster ، محتوای صوتی در پست های وبلاگ نیز به ۴۵ درصد از وبلاگ نویسان کمک کرده است که نتایج بهتری کسب کنند.

محتوای ویدئویی و صوتی فرصت های پیوند ورودی را افزایش می دهد

آمار نشان می دهد که پست های وبلاگ که شامل ویدیو هستند ، ۳x تعداد لینک های ورودی به عنوان پست بدون فیلم را جذب می کنند. بک لینک برای سئو بسیار مهم است. علاوه بر این ، موتورهای جستجوگر Land در حال ایجاد محتوای صوتی به عنوان “راهی درخشان برای ایجاد بک لینک” و مراجعه به وب سایت شما هستند.

چرا وبلاگ نویسان حتی باید به پیوندهای ورودی اهمیت دهند؟

پیوندهای ورودی به موتورهای جستجوگر نشان می دهد که محتوای وبلاگ شما به اندازه کافی مرتبط ، قابل اعتماد و معتبر است که سایر وبلاگ های معتبر می خواهند به محتوای شما پیوند دهند. این یکی از عوامل قدرتمند رتبه بندی Google است.

در حالی که ما در مورد فرصت های ارتباطی ورودی برای وبلاگ شما صحبت می کنیم ، لازم به ذکر است که پست هایی با فیلم ، تصاویر و لیست ها تقریباً شش برابر لینک ورودی از یک وبلاگ با تنها متن ساده را به خود جلب می کنند.

محتوای ویدیویی فرصت فروش را افزایش می دهد

آمارها نشان می دهد که ۶۴% از مصرف کنندگان با تماشاي فيلم محصول را خريداري كرده اند.

علاوه بر این ، محتوای ویدیویی باعث افزایش اعتماد به نفس خریدار می شود. پنجاه و هفت درصد از مصرف کنندگان می گویند که تماشای یک فیلم محصول باعث می شود آنها نسبت به خرید آنلاین آن اطمینان بیشتری داشته باشند.

محتوای ویدیو ترجیح داده شده و به یاد ماندنی تر است
اولویت مخاطب یکی دیگر از دلایلی است که تغییر متن از متن به ویدیو تغییر ایجاد کرده است. در صورت ارائه هر دو گزینه ، هفتاد و دو درصد از خوانندگان در اینترنت ترجیح می دهند فیلم ها را از متن خواندن تماشا کنند؛ به این معنی است که چرا محتوای ویدئویی پر جنب و جوش تر و به یاد ماندنی تر از متن است. آمار نشان می دهد افرادی که در حال تماشای فیلم هستند ۹۵٪ از پیام را در مقایسه با ۱۰٪ افرادی که متن می خوانند ، حفظ می کنند.

محتوای ویدئویی و صوتی در دسترس است
هرچه مخاطبان از همه توانایی ها برای افراد پذیراتر می شوند ، دسترسی به محتوا در صدر ذهن است. افزونه هایی مانند WP Accessibility ، WP Accessibility Helper و EsAudioPlayer بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و این امکان را برای مخاطبان گسترده تر فراهم می کند که محتوای وبلاگ ارزشمند شما ، چه از متن ، ویدیو یا صوتی را مصرف کنند. این افزونه ها می توانند به راحتی زیرنویس هایي را به فیلم های خود اضافه کنید. ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

 

خروج از نسخه موبایل