نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

کدام اسکریپت برای به روزرسانی APACHE و PHP استفاده می شود؟

کدام اسکریپت برای به روزرسانی APACHE و PHP استفاده می شود؟

یک اسکریپت نشان دهنده یک داکیومنت متنی است که شامل مجموعه ای از دستورات است که توسط برنامه خاص یا موتور اسکریپتی اجرا می شود. بیشتر اسکریپت ها را می توان با استفاده از ویرایشگر متن اصلی باز و ویرایش کرد. این اسکریپت ها برای اتوماسیون فرایندها بر روی یک کامپیوتر لوکال یا تولید صفحات وب استفاده می شوند. در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید تا اسکریپت مورد استفاده برای به روزرسانی APACHE و PHP را بشناسیم.

اسکریپت مورد استفاده برای به روزرسانی APACHE و PHP:

اگر یک سرور cPanel را اجرا کرده اید و نیاز به آپدیت نسخه دارید ، cPanel ابزار EasyApache را فراهم می کند. برای به روزرسانی نسخه APACHE و PHP ، دستور زیر را به عنوان یک root از طریق SSH اجرا کنید.

/scripts/easyapache

این یک منوی تعاملی خواهد بود. مگر اینکه بخواهید کانفیگ APACHE و PHP را از روی بیس به طور کامل بازسازی کنید ، انتخاب را روی گزینه قبلاً ذخیره شده کانفیگ بگذارید ، سپس از کلید Tab و کلیدهای پیکان استفاده کنید تا زمانی که انتخاب کرده اید شخصی سازی را بر اساس پروفایل شروع کنید. Enter را فشار دهید تا به صفحه بعدی بروید و نسخه Apache را که می خواهید روی سرور اجرا شود انتخاب کنید.

هنگامی که نسخه PHP را برای تغییر انتخاب می کنید ، حتماً روی پایه کد سایت خود تحقیق کنید تا ببینید که آیا این نسخه با نسخه جدید کار می کند زیرا Easyapache Zend Optimizer را برای PHP 5.2 و Zend Guard برای PHP 5.3 نصب می کند.

در صفحه بعدی ، گزینه Short Options List را انتخاب کنید تا رایج ترین ماژول های Apache و PHP را انتخاب کنید. اگر ماژولی وجود دارد که می خواهید نصب کنید در این لیست نیست ، Exhaustive Options List را انتخاب کنید. در غیر اینصورت ، برای شروع فرآیند کامپایل ، روی گزینه Save و Build کلیک کنید. پس از این فرایند ، APACHE را مجدداً راه اندازی می کند.

هنگامی که فرایند Easyapache به پایان رسید ، مدتی وقت بگذارید تا سایت های خود را آزمایش کنید و مطمئن شوید که هنوز نسخه های جدید Apache و PHP را اجرا می کنند. در صورت بروز هر مشکلی ، Easyapache جدید را با استفاده از پیکربندی ذخیره شده اجرا کنید.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل