نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

چه نوع SSL برای تجارت نیاز است؟

چه نوع SSL برای تجارت نیاز است؟

SSL یا Secure Socket Layer به بخشی حیاتی از امنیت وب سایت و اطمینان از مرور ایمن برای همه تبدیل شده است. به خصوص برای مشاغل ، داشتن یک وب سایت امن نه تنها اعتماد بازدیدکنندگان را جلب می کند ، بلکه به شما کمک می کند تا رتبه بهتری در نتیجه جستجو کسب کنید. در این مقاله ما به شما کاربران عزیز خواهیم گفت که چه نوع SSL برای تجارت نیاز است؛ در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

SSL چیست؟

SSL یک پرونده یا گواهی خاص در وب سرور شما که امنیت رمزگذاری شده را برای ارتباطات آنلاین امکان پذیر می کند و یک اتصال رمزگذاری شده بین وب سرور و مرورگر وب بازدید کنندگان شما ایجاد می کند. همچنین با نماد قفل در نوار آدرس مرورگرهای وب نشان داده می شود.

برای درک عملکرد SSL بیشتر بخوانید

چرا ما به گواهینامه های SSL نیاز داریم؟

ما می دانیم که SSL با رمزگذاری اطلاعات است و وب سایت شما را ایمن می کند ، اما چرا به آن نیاز داریم؟

داده های رمزگذاری شده امکان ایجاد رمزهای عبور ، شماره های پین کارت اعتباری یا هرگونه اطلاعات حساس دیگری را دارد که در صورت رمزگذاری نشدن داده ها توسط اشخاص غیر مسئول قادر به افشای اطلاعات نیستند. دلیل دیگر دریافت SSL افزایش رتبه در Google یا سایر موتورهای جستجو است. سالهاست که گوگل همه دارندگان وب سایت ها را به تجهیز وب سایت های خود به گواهینامه های SSL تشویق می کند ، زیرا SSL به وب سایت ها اجازه می دهد از طریق HTTPS دسترسی پیدا کنند ، وب سایت هایی که مجهز به SSL هستند بیشتر مورد پسند گوگل هستند ، بنابراین رتبه شما در نتیجه جستجوی آنها قطعاً بالاتر از کسانی که آن را ندارند.

با درک اساسی SSL ، اکنون بررسی می کنیم که کدام SSL برای تجارت شما مناسب است. هر نوع SSL برای انواع مختلف وب سایت مناسب است. بسیاری از مرورگرهای وب دیگر از اعتبار ۲ ساله SSL پشتیبانی نمی کنند. گواهینامه های دو ساله ثبت شده تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۰ همچنان قابل اعتماد هستند ، اما کسانی که در ۱ سپتامبر ۲۰۲۰ یا پس از آن ثبت شده اند دیگر پشتیبانی نمی شوند

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل