نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

معرفی کنترل پنل ZPanel

اگر برای پیکربندی وب با سرور همکاری می کنید ، پس یک کنترل پنل قدرتمند تمایل به صرفه جویی در وقت و ایجاد کار شما به روشی حرفه ای خواهد داشت. یک صفحه کنترل خوب به عنوان راه حل پرهزینه در نظر گرفته می شود و از این رو پیکربندی یک محصول رایگان بسیار سخت است. در چنین شرایطی دستیابی به همه چیز به صورت دستی ضروری است. برای حل مشکل ، صفحه کنترل ساده و در عین حال قدرتمند کنترل رایگان با نام Zpanel ساخته شده است.

بسیاری از افراد نمی دانند ZPanel چیست و چگونه zpanel را روی centos 7 نصب کنیم؟ برای چنین افرادی ، در اینجا توضیح مفصلی از Zpanel با ویژگی های جالب ارائه شده است. ZPanel به عنوان کنترل پنل رایگان برای استفاده از میزبانی وب Cpanel در نظر گرفته شده است که برای کارآمد با رایانه های لینوکس ، یونیکس ، MacOS و مایکروسافت مبتنی بر ویندوز ایجاد شده است. با استفاده از این راه حل مفید ، می توانید سرور حرفه ای یا خانگی خود را به راحتی مدیریت و استفاده از یک سرور میزبانی وب تبدیل کنید. سرور Onlive در ارائه خدمات نصب Zpanel مانند windows zpanel ، cento zpanel در مشاغل خود بهترین گزینه را برای رفع نیازهای میزبان وب خود دارد.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

Zpanel چه کاری می تواند انجام دهد؟

ZPanel مانند سایر پنل های کنترل مانند Cpanel به روشی مشابه کار می کند. این می توانید از آن استفاده کند تا به راحتی مدیریت تمام جنبه های سرورهای وب مانند FTP ، DNS ، دامنه ها ، پایگاه داده های MySQL ، حساب های ایمیل و پیکربندی های پیچیده تر مانند مدیریت سهمیه و مشاغل مهم را انجام دهید. Zpanel بهتر از سایر رقبا مانند Cpanel عمل می کند ، بنابراین می توانید آن را برای توسعه نمایندگی فروش یا سایر حساب های کاربری برای افرادی که استفاده می کنید ، بکار بگیرید.

ویژگی های Zpanel:

Zpanel کاملاً با کمک پروژه‌های منبع باز مانند Filezilla ، PHP ، MySQL ، Apache و بسیاری دیگر مجهز است. شما می توانید حساب های FTP ، نام دامنه ، پایگاه داده های MySQL ، صندوق های ایمیل ، DNS و نام دامنه را به روشی مشابه Cpanel یا سایر صفحه کنترل کنترل کنید. نسخه های بسیاری از Zpanel موجود است که با نرم افزار به روز شده تولید شده است. Zpanel ، مشابه سایر راه حل های کنترل پنل معروف ، یکپارچه سازی API وب را با هدف تولید ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از ماژول های مختلف به راحتی نیازهای خود را به صورت دلخواه تغییر دهید.

Zpanel را برای ویندوز نصب کنید:

آیا دوست دارید وب سایت خود را در رایانه شخصی ویندوز میزبانی کنید؟ این امر توسط هر کس از جمله دوستان ، همکاران ، اعضای خانواده یا افراد دیگر قابل انجام است. میزبانی سایت در رایانه شخصی شما بسیار ساده و آسان است. این کنترل پنل بهترین راه حل برای میزبانی سایت شما بر روی رایانه بدون هیچ دانش عمیق یا پیشرفته در مورد این موارد است. با رابط کنترل پنل ساده ، می توان سرور میزبان را با چند کلیک ماوس ایجاد و مدیریت کرد. این نرم افزار کنترل پنل بصورت رایگان در دسترس است ، بنابراین می توانید برای دستیابی به نتایج بهتر با دیگر برنامه های منبع باز ادغام شوید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل