نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

Tumblr چیست؟

Tumblr چیست؟

Tumblr ابزاری برای وبلاگ نویسی و رسانه های اجتماعی است که به کاربران امکان می دهد “Tumblelog” یا پست های کوتاه وبلاگ را منتشر کنند. تمایز دهنده اصلی Tumblr ماهیت فرم آزاد سایت و توانایی کاربران برای شخصی سازی صفحات بسیار زیاد خود است. این قاعده مستثنی است ، زیرا تقریباً در تمام شبکه های اجتماعی صفحات پروفایل استاندارد شده با انعطاف پذیری طراحی محدود وجود دارد.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

شبکه چند منظوره:

عدم وجود محدودیت ها یا قوانین Tumblr در مورد اشکال و انواع مطالب ایجاد شده ، و همچنین طراحی صفحه ای که چنین محتوا در آن قرار دارد ، از یک تعریف واحد متناقض است. خود این شرکت می گوید تامبلر به دلیل محتوا از متن و پرونده های gif گرفته تا موسیقی و فیلم هایی که به گروه های خاص فن ، خرده فرهنگ ها ، مشاغل ، مسائل اجتماعی و سایر نگرانی ها می پردازند ، آسان و قابل استفاده است. فروشگاه های تجارت الکترونیک مطمئنا در این لیست گسترده قرار دارند.

انعطاف پذیری کلی Tumblr یک ویژگی جذاب برای صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیک است که می خواهند ظاهری خاص ایجاد کنند ، روی جزئیات طراحی تمرکز کنند یا به شدت بر روی برند خود تأکید کنند. جنبه های رسانه های اجتماعی Tumblr بدان معنی است که محتوا مورد پسند و اشتراک گذاری قرار می گیرد و صفحه کسب و کار به راحتی توسط کاربران علاقه مند Tumblr دنبال می شود.

چگونه از Tumblr استفاده می شود؟

دریافت صفحه تنظیم شده در Tumblr مشابه سایر شبکه های رسانه های اجتماعی است. کاربران با تهیه آدرس ایمیل و همچنین ایجاد رمزعبور ، نام کاربری و URL برای صفحه ، برای یک حساب کاربری خود ثبت نام می کنند. آدرس های اینترنتی به طور دائمی قابل تغییر هستند ، اما این می تواند به تأثیر منفی بر سئو منجر شود – بهتر است زمان بگذارید و URL را پیدا کنید که در ابتدا برای یک فروشگاه کار کند.

طراحی یک صفحه می تواند به صورت سفارشی ساخته شده باشد یا از لیستی از مضامین از قبل موجود باشد که هم در Tumblr و هم از طریق وب سایتهای خارجی قابل یافتن است. علاوه بر این ، اکثر این مضامین premade از نظر اندازه قاب ، رنگ و بسیاری از متغیرهای دیگر قابل تنظیم هستند. مجموعه ای از تصاویر ، از جمله عکس و آرم محصول صاحب فروشگاه تجارت الکترونیک ، می تواند در صفحه گنجانده شود. یک صفحه فروشگاه باید از فرصت های موجود برای ارائه این تصاویر مرتبط و پیوند دادن به سایت واقعی تجارت الکترونیکی استفاده کند.

داشبورد روش اصلی برای افزودن محتوا به صفحه Tumblr است. این عملکرد به عنوان ابزاری برای ارسال محتوای تقریباً برای انواع متن و همچنین فایلهای گرافیکی و تصویری کار می کند. کاربران می توانند پستهای خود را هم در تم انتخاب شده برای صفحه خود و هم در قالب قابل ویرایش مشاهده کنند. پست هایی از صفحات Tumblr که کاربر دنبال می کند نیز در داشبورد دیده می شود ، جایی که می توان آنها را دوست داشت یا دوباره از آن استفاده کرد. تعداد صفحات دیگر به دنبال آن مستقیماً با مقدار محتوا در داشبورد مرتبط خواهد بود.

نکته آخر:

درست مانند هر سایت رسانه های اجتماعی دیگر ، یک صفحه وبلاگ Tumblr باید در سایت اصلی تجارت الکترونیکی یک بازرگان و در سایر حساب های رسانه های اجتماعی در صورت لزوم مرتبط باشد. برعکس نیز صادق است: بخش مربوط به صفحه یک وبلاگ Tumblr باید به سایت اصلی تجارت الکترونیکی و همچنین پروفایل های دیگر در شبکه های اجتماعی پیوند یابد.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل