نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

SVN چیست؟

SVN یا (Subversion) یک منبع آزاد یا یک منبع باز VCS (سیستم کنترل نسخه) است. این بدان معناست که SVN ، فهرست ها و پرونده ها را کنترل می کند ، علاوه بر این حتی تغییراتی که برای آنها ایجاد شده است. این به شما امکان می دهد نسخه های قبلی اطلاعات خود را بازیابی کنید یا تاریخچه تغییر داده های خود را ارزیابی کنید. با توجه به این تعداد بی شماری افراد از VCS به عنوان نوعی دستگاه زمان اعتقاد دارند.

SVN اجازه استفاده توسط افراد بر روی رایانه مجزا را می دهد تا بتواند در سراسر شبکه کار کند. در یک سطح ، این امکان را برای افراد مختلف دارد که بتوانند مجموعه مشابهی از اطلاعات را از مکانهای خاص خود تغییر دهند و به کار گیرند ، باعث تقویت همکاری می شود. این پیشرفت می تواند بیشتر اتفاق بیفتد بدون اینکه مجرایی باشد که از طریق آن باید هرگونه تغییر و تحول اتفاق بیفتد. علاوه بر این ، با توجه به کار نسخه شما نیاز به نگرانی در مورد کیفیت نیست حل و فصل برای عدم موفقیت مجرای. در صورت وجود تعداد کمی تغییرات نادرست به داده ها ، تغییرات را به راحتی خنثی می کنند.

تعداد کمی VCS سیستم های SCM هستند. این سیستم ها به ویژه برای اداره کد منبع سفارشی سازی شده اند و دارای چندین ویژگی خاص برای توسعه نرم افزار هستند. به عنوان مثال ، آنها می توانند زبان های برنامه نویسی بومی یا ابزاری برای توسعه نرم افزار باشند. این یک سیستم معمول است که می تواند برای حفظ هر مجموعه از پرونده ها مورد استفاده قرار گیرد. این پرونده ها برای شما ممکن است کد منبع باشد و برای دیگران ، می تواند از لیست خرید تا ویدیو و فراتر از آن باشد.

با ما در شتابان هاست همراه باشید.

SVN چیست؟

SVN یک نقطه برای توسعه دهندگان نرم افزار است که می توانند کد برنامه نویسی را برای همه فراهم کنند. آنها بعداً می توانند با استفاده از کد ، برنامه ای را برای بارگذاری نسخه های فعلی یا بازنگری های کد ، اجرا کنند. این همکاری بین جوامع بزرگ و کوچکتر اجازه کارهایی مانند ابزارها ، نرم افزارهای سرور ، افزونه ها ، برنامه های کاربردی ، بازی و همچنین برای پروژه ها به اندازه سیستم عامل های بزرگ را می دهد.

SVN از یک بانک اطلاعاتی مرکزی استفاده می کند که شامل همه نسخه های فایل شما با سابقه کامل است. بانک های اطلاعاتی نیز به عنوان مخزن شناخته می شوند. مخزن معمولاً در یک سرور پرونده وجود دارد که برنامه سرور SVN را ارائه می دهد و محتوا را برای مشتریان SVN مانند TortoiseSVN در صورت تقاضا ارائه می دهد. در صورت تهیه نسخه پشتیبان از یک چیز واحد ، از مخزن خود نسخه پشتیبان تهیه کنید زیرا این نسخه نهایی داده ها است.

SVN چگونه کار می کند؟

به طور ناخواسته به عنوان یک command line رابط ایجاد شد. این بدان معنی است که شما ترمینال را باز کرده و در دستورات متن تایپ می کنید.

جنبه های کلیدی مورد نیاز راه اندازی Subversion یا (SVN) برای بهره برداری که در زیر ذکر شده است:

فایلهای کار به نسخه لوکال فایلها در رایانه شما گفته می شوند. این پرونده ها می توانند توسط هر کاربر برای ایجاد تغییرات استفاده شوند. در مرحله بعد ، کاربران تغییرات خود را به سرور SVN اختصاص می دهند زیرا به عنوان مخزن نیز شناخته می شود. هر بار که کاربر دسته های خرابکاری را تغییر می دهد و تغییرات را در یک نوع جدید ثبت می کند. مانند بیشتر VCS ها ، کاربران معمولاً با جدیدترین نسخه کار می کنند. اگرچه ، یک نسخه قدیمی تر لازم است زیرا می توانید به نسخه قبلی برگردید.

چرا SVN استفاده می شود؟

در زمان های فعلی سیستم های مختلف کنترل تجاری نسخه مانند Git وجود دارد که سالها پیش در تقاضا خراب شده اند. با این حال ، SVN هنوز به دو دلیل وجود دارد که هزینه و سکون است.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل