نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

NetScan چیست و چه کاربردی دارد

NetScan چیست و چه کاربردی دارد

شاید برای بعضی از شما همراهان عزیز این سوال پیش آمده باشد که NetScan چیست و چه کاربردی دارد. ما را همراهی کنید تا به شما همراهان عزیز بتوانیم NetScan چیست را آموزش دهیم.

NetScan چیست و چه کاربردی دارد:

NetScans فرآیندی است که در آن گرد آورندهای LogicMonitor بطور دوره ای دستگاه ها را در شبکه جستجو می کنند و به طور خودکار کشف می کنند. NetScans فرایند افزودن دستگاه ها به حساب LogicMonitor شما را ساده تر می کند، این امر اطمینان حاصل می دهد که تمام محیط شما به درستی کنترل شود.

به طور کلی کار اصلی Netscan این است که بررسی کند ببیند سرور شما به طور مداوم یک یا چند سرور پینگ دارد یا اینترنتی که به آن متصل است اختلالی دارد.

علت اصلی اینکه سرور یا سایت شما ابیوز دریافت می کند این این است که شما وقتی که از سرور مقصد خود پینگ می گیرید اگر عمل پینگ گرفتن شما بیشتر از ۲ ساعت یا بیشتر طول بکشد یعنی اینکه سرور یا سایت شما دچار اختلال است و اگر به آن حمله ای شود هیچ دفاعی برای جلوگیری از خود ندارد. شما برای اینکه ابیوز دریافت نکنید باید در کانفیگ سرور دقت بسیار زیادی داشته باشید تا دچار مشکل نشوید.

نت اسکن با دیداس سرور تفاوت دارد و ما به زودی به این موضوع نیز خواهیم پرداخت.

چگونه مشکل ابیوز را برطرف کنیم:

زمانی که شما پیام ابیوز را دریافت می کنید در آن پیام هم مشکل ابیوز شما توضیح داده شده و اینکه در همان پیغام برای شما یک لینکی قرار دارد که در آن راهنمایی لازم برای حل مشکل ابیوز وجود دارد وشما می توانید با استفاده از آن لینک مشکل ابیوز خود را برطرف کنید. در ضمن اگر سروری که ابیوز را دریافت کرده به غیر شما کسی دیگری از آن استفاده نمی کرده امنیت آن را افزایش دهید تا راه را برای سایر افراد ببندید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل