نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

ionCube Loader چیست و نحوه عملکرد آن

ionCube Loader چیست و نحوه عملکرد آن

شاید بیشتر شما در جست و جو در اینترنت با عبارت Ioncube مواجه شده باشید ولی معنا و مفهوم و نحوه عملکرد ionCube Loader را نمی دانید. ما در این مقاله به شما همراهان عزیز ionCube Loader چیست و نحوه عملکرد آن را توضیح می دهیم. ما را همراهی کنید.

ionCube Loader چیست:

Ioncube یک ماژول php است که فایل های رمزگذاری شده PHP را درست می کند و سرعت صفحات وب را بالا می برد. این ماژول معمولا برای برنامه هایی که بر پایه php هستند نیاز است. این ماژول در سال ۲۰۰۲ به بازار عرضه شده است. برنامه (PHP (PHP extension با نام IonCube Loader شناخته شده و خواندن و اجرای فایل های کد گذاری شده را در زمان اجرا را مدیریت می کند.

این ماژول به توسعه دهندگان امکان محافظت از نرم افزار هایی که با زبان PHP نوشته شده اند را می دهد. با استفاده از این ابزار امکان محافظت از دیده شدن کد های PHP، ویرایش کد و اجرای کد روی سیستم های بدون لایسنس را می دهد.

این ابزار از روش compiling the bytecode برای کدگذاری استفاده می کند و در نهایت source code حذف شده و runtime را کاهش می دهد.

برای بررسی نصب بودن Ioncube Loader روی سرور خود روش زیر را طی کنید:

Ioncube Loader غالبا روی سرورهای اشتراکی و سرور های مجازی که از PHP5 استفاده می کنند، نصب می باشد اما اگر از نصب بودن آن اطمینان ندارید می توانید با مراجعه به فایل phpinfo.php و جست و جوی عبارت ioncube می توانید از نصب بودن آن اطمینان لازم را کسب کنید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست همراهی کنید.

خروج از نسخه موبایل