نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

Ahrefs چیست؟

Ahrefs در سئو چیست؟

هنگامی که شروع به شکل دادن به برنامه بازاریابی دیجیتال خود می کنید ، روشهایی مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را کشف خواهید کرد. سئو یکی از بهترین روشها برای کمک به مشاغل شما برای دستیابی به هدایای ارزشمندتر است ، اما اگر با آن آشنا نیستید ، مدیریت آن دشوار است. Ahrefs یک راه حل برای SEO است که به تجارت شما کمک می کند تا فعالیت SEO خود را اجرا و بهینه کند.

در این صفحه ، ما در مورد اصول اولیه SEO و پنج ابزار Ahrefs که می توانید برای بهبود فعالیت SEO خود استفاده کنید ، بحث خواهیم کرد. برای یادگیری بیشتر در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

Ahrefs چیست؟

Ahrefs به عنوان یک چک کننده بک لینک ها شناخته می شود ، بنابراین مهم است که ابتدا بک لینک ها را بشناسید. برای آشنایی با بک لینک ها به اینجا مراجعه کنید.

همانطور که قبلاً گفته شد ، Ahrefs به عنوان یک مسئول مرجع بک لینک شناخته می شود ، اما بسیار بیشتر از این است. این ابزار بازاریابی دیجیتال اطلاعات ارزشمندی را در مورد بک لینک ها و سئو ارائه می دهد. این نرم افزار ویژگی های SEO مانند رتبه بندی نظارت و ابزار کلید واژه را ارائه می دهد.

Ahrefs به چک کننده لینک ها معروف است زیرا دارای یکی از بزرگترین دیتابیس های لینک های مستقیم است. این نرم افزار با استفاده از نرم افزار crawling برای بازآفرینی سایت شما چک می کند که چگونه یک موتور جستجو آن را مشاهده می کند. این به شما کمک می کند تا سایت خود را بهتر بشناسید تا بتوانید آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

هنگام استفاده از Ahrefs ، داشبوردی دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند تا تمام داده های خود را پیگیری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید اضافه کردن URL برای حفظ زبانه ها در سلامت دامنه شما است. این داشبورد خطاها ، پیوندهای جدید ، رتبه بندی URL و دامنه های ارجاع را به شما نشان می دهد.

۵ ابزار Ahrefs برای کمک به برنامه سئو شما:

هنگامی که در Ahrefs مشترک می شوید ، به بسیاری از ابزارهای مفید برای تجارت خود دسترسی پیدا خواهید کرد. در اینجا پنج مورد از مفیدترین ابزارها برای برنامه SEO کسب و کار شما ارائه شده است.

۱-SITE EXPLORER:

ابزار کاوشگر سایت Ahrefs به شما در تجزیه و تحلیل لینک های سایت خود کمک می کند. می توانید تعداد بک لینک را به دست آورده باشید و آن را با رقبای خود مقایسه کنید. این ابزار برای ارائه بینش در نحوه رقابت با رقبای خود از نظر بک لینک و ترافیک بسیار عالی است.

۲-CONTENT EXPLORER:

محتوا نقش مهمی دارد که به سایت شما منجر می شود و رتبه سئوی شما را بهبود می بخشد. ابزار Content Explorer به شما کمک می کند تا موضوعات را تجزیه و تحلیل کنید تا محبوبیت آنها را ببینید. با استفاده از آن ، می توانید تلاش کنید تا کمپین بازاریابی محتوا خود را بهبود بخشید.

۳-KEYWORD EXPLORER:

کلمات کلیدی بخش مهمی از سئو هستند. ابزار Keyword Explorer Ahrefs به شما کمک می کند کلمات کلیدی مربوط به کمپین خود را پیدا کنید. این ابزار بیش از ۳ میلیارد کلمه کلیدی در بانک اطلاعاتی خود دارد ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که از پیشنهادات خود استفاده نمی کنید.

۴-RANK TRACKER:

این ابزار رتبه Google خود را بر روی دسک تاپ و موبایل نظارت می کند. هدف سئو بهبود رتبه سایت شما برای دستیابی به ترافیک با ارزش تر است ، بنابراین مهم است که رتبه خود را پیگیری کنید و ببینید که چگونه با گذشت زمان تغییر می کند.

۵-SITE AUDIT:

وقتی کمپین SEO خود را اجرا می کنید ، همیشه این احتمال وجود دارد که مشکلات بوجود آمده یا خطاها روی دهد. با استفاده از ابزار حسابرسی سایت Ahrefs ، لازم نیست که به طور مداوم سایت خود را بررسی کنید. این ابزار سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند تا به دنبال مشکلات رایج SEO باشد.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل