نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

کنترل پنل های جایگزین سی پنل و دایرکت ادمین کدامند

کنترل پنل های جایگزین سی پنل و دایرکت ادمین کدامند

کنترل پنل های جایگزین سی پنل و دایرکت ادمین کدامند شاید برای برخی از شما این سوال پیش آمده باشد که آیا به غیر از این دو کنترل پنل (سی پنل و دایرکت ادمین) دیگری وجود دارد یا خیر؟ ما در جواب این سوال به شما جواب بله را خواهیم داد. ما در این مطلب به شما همراهان عزیز شتابان هاست برخی از این کنترل پنل ها را به طور خلاصه معرفی می کنیم. ما را همراهی کنید.

کنترل پنل های جایگزین سی پنل و دایرکت ادمین کدامند:

۱- کنترل پنل VestaCP:

این کنترل پنل برای استفاده از سیستم عامل های CentOS , Debian ,Ubuntu موثر می باشد. این کنترل پنل برای سایت های پر ترافیک استفاده می شود. یکی از مزیت های این کنترل پنل این است که به صورت خودکار بروز رسانی می شود، این کنترل پنل از سرویس های DNS Manager, Antivirus, AntiSpam, WHMCS را پشتیبانی می‎کند.

۲- کنترل پنل ISPConfig 3:

این کنترل پنل ۴ سطح دسترسی دارد شما می توانید به عنوان ادمین ، ریلسر ، کاربر کنترل پنل و مشتری وارد این پنل شوید.

۳- کنترل پنل ZPanel:

این کنترل پنل با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، MacOSX سازگار است و شما می توانید در این نوع سیستم عامل ها از این کنترل پنل استفاده کنید. این کنترل پنل جایگزین مناسبی برای سی پنل است چون که بیشتر امکانات سی پنل را دارد.

۴- کنترل پنل (CWP (CentOS Web Panel:

این کنترل پنل بر روی CentOS سازگار است و شما اگر از اوبونتو یا دبیان استفاده می کنید بهتر است از کنترل پنل دیگری استفاده کنید چون که این کنترل پنل Open Source نیست. این کنترل پنل در صورت رخ دادن خطا آن را برطرف می کند.

۵- کنترل پنل Froxlor:

شما در صورت استفاده از این کنترل پنل می توانید آن را ویرایش و دوباره منتشر و از آن استفاده کنید. این کنترل پنل قابلیت استفاده تجاری را دارد.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و با برخی از کنترل پنل ها آشنا شده باشید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل