نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

احراز هویت دو مرحله ای

احراز هویت دو مرحله ای

در اين قسمت درباره احراز هویت Directadmin دو مرحله ای صحبت خواهيم كرد. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

دسترسی به احراز هویت دو مرحله ای

برای دسترسی به احراز هویت دو مرحله ای ، وارد صفحه کنترل شوید و سپس بر روی نماد “Advanced Features” و سپس بر روي لينك “احراز هویت دو مرحله ای” کلیک کنید.

احراز هویت دو مرحله ای etup

برای استفاده از احراز هویت دو مرحله ای ، باید برنامه Google Authenticator را برای تلفن خود (یا معادل آن) دانلود کنید و کد QR را اسکن کنید.

برنامه کدی را به شما نشان می دهد که از آن برای ورود به DirectAdmin استفاده خواهید کرد. علاوه بر اين ، گزینه های Scratch Codes نیز وجود دارد كه مي توانيد از آن ها به عنوان  کدهای Scratch يا کدهای یکبار مصرف استفاده كنيد ، بنابراین آنها را ایمن نگه دارید.

۱) توصیف مورد نظر را وارد کنید. اگر چندین حساب DirectAdmin داشته باشید و بخواهید هرکدام را شناسایی کنید ، آن را در برنامه “Google Authenticator” خود مشاهده خواهید کرد.

۲) دکمه “ایجاد Secre” را فشار دهید. یک کد QR ظاهر می شود. کد انتخاب شده را با برنامه “Google Authenticator” اسکن کنید. کد را پس از مشاهده در تلفن خود آن را وارد کرده تا به درستي راه اندازي شود.

۳) اکنون ، همانطور که كد خود را تنظیم کردید ، می توانید احراز هویت را پیکربندی کنید. شما می توانید آن را فعال کرده و به سیستم API اجازه دهید.

توجه: فراموش نکنید که پس از پایان کار دکمه “Save” را فشار دهید.

اگر تلفن در نزديكي خود نداريد ، شما مي توانيد کدهای Scratch را نيز اضافه کنید. برای تولید کدها ، بر روي گزينه “Add Codes” كليك كنید. شما باید تاریخ انقضا کدها را انتخاب کنید. تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید و دوباره دکمه “Add Codes” را فشار دهید. جدولی از کدهای تولید شده ظاهر می شود. با فشار دادن دکمه “Print” در موارد اضطراری ، آنها را یادداشت کنید یا چاپ کنید.

ما به شما نحوه احراز هويت دو مرحله اي را آموزش داده ايم. ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

خروج از نسخه موبایل