نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

۶ افزونه وردپرس كه در هر وبلاگ نیاز داريد

افزونه وردپرس كه در هر وبلاگ نیاز داريد

با وبلاگ نویسی ، می توانید در مورد آخرین روندها با بازدید کنندگان خود ارتباط برقرار کنید ، محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید و حتی بخواهید بازخورد آنها را جویا شوید؛ اما وبلاگ نویسی چیزی بیش از نوشتن چند کلمه یا ارسال چند فیلم نیست؛ برای اجرای یک وبلاگ موفق ، باید بهینه سازی موتور جستجو ، اقدامات امنیتی و ارتقاء را نیز در نظر بگیرید. خوشبختانه افزونه های WordPress می توانند در رفع این نیازهای فشرده به شما کمک کنند. در اين مقاله ، ۶ افزونه وردپرسي كه در هر وبلاگ نیاز داريد را معرفي ميکنیم. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

۱)Yoast SEO

وبلاگ نویسی یک استراتژی بلند مدت برای جلب توجه برند شما است؛ این ترکیبی از نوشتن مطالب مربوطه و هیجان افراد برای بازدید از وب سایت شما است. بهینه سازی موتور جستجو نقش بسزایی در کمک به بازدید کنندگان در کشف محتوای شما در وب دارد. استفاده از کلمات کلیدی مناسب می تواند باعث جذب افراد مناسب شود.

بهینه سازی نوشته های وبلاگ شما به معنای پر کردن کلمات کلیدی مرتبط با مقاله در حد امکان نیست (که در واقع می تواند به SEO شما آسیب برساند). Yoast SEO یک افزونه اساسي وردپرس است تا محتوای وبلاگ شما را در موتورهای جستجو قرار ميدهد. این افزونه دارای یک ویژگی تجزیه و تحلیل خوانایی ، عنوان و توضیحات متا توضیحات ، کنترل های سوخاری و عملکرد نقشه های XML است.

 

۲) Newsletter

دومين افزونه وردپرس شما است. وقتی افراد از وبلاگ شما بازديد مي كنند ، فعالیت بازدید کنندگان متوقف نخواهد شد؛ مرحله بعدی ضبط آدرس ایمیل آنهاست ، بنابراین می توانید به بازدید کنندگان محتوای مرتبط تری ارسال کنید. از این طریق می توانید با مخاطبان خود ارتباطي با کیفیت برقرار کنید.

Newsletter افزونه WordPress است که به شما در ساخت لیست و ارسال ایمیل کمک می کند. این ابزار بازاریابی ایمیل به شما امکان می دهد تا با آهنگسازي خبرنامه های پاسخگو ایجاد کنید. حتی یک ليست برنامه ناخواسته ، اشتراک برای مسدود کردن ربات های ناخواسته نيز وجود دارد.

کارشناسان پیشنهاد می کنند به محض ایجاد وبلاگ خود ، لیست ایمیل ایجاد کنید. همچنین عاقلانه است که روش های مختلفی را برای تقویت مشترکان خود امتحان کنید.

۳) Wordfence Security

افزونه ديگر وردپرس گزارش هايي حاکی است که ۴۳٪ از حملات سایبری علیه مشاغل کوچک انجام شده است. یکی از دلایل این آمار سرسام آور عدم وجود زیرساخت های امنیتی است. وب سایت شما مشابه با اضافه کردن سیستم زنگ خطر ، به ابزارهایی نیاز دارد تا آن را از نقض احتمالی و مشکوک محافظت کند.

Wordfence Security وب سایت شما را با اسکنر فایروال و بدافزار خود ایمن نگه می دارد. این افزونه ترافیک مخرب را شناسایی و مسدود می کند و پرونده های اصلی مربوط به بدافزارها ، URL های بد و اسپم SEO را بررسی می کند. با نمای کلی از امنیت سایت خود از جمله اعلان ها و کل حملات مسدود شده ، به داشبورد دسترسی خواهید داشت.

این ابزار همچنین دارای احراز هویت دو عاملی و CAPTCHA است تا جلوی ورود ربات ها به سایت خود را بگیرد. اگر به نسخه حق بیمه ارتقاء دهید ، به روزرسانی های امضای بدافزار در زمان واقعی و همراه با چک را دریافت خواهید کرد تا ببینید سایت شما به دلیل فعالیت مخرب در لیست سیاه قرار گرفته است.

۴) wpDiscuz

یک افزونه وردپرس است كه به عنوان یک مکان اصلی برای نام تجاری شما در مورد موضوعات مرتبط با مخاطبان شما خدمت می کند. نوشته های وبلاگ شما به فرهنگ ، محصولات و تیم کسب و کار شما بینش می بخشد؛ اما دریافت بازخورد مهم است. بخش نظرات وبلاگ شما این امکان را به خوانندگان می دهد تا نظرات خود را مستقیماً به شما بیان کنند. مکالمه ای را شروع کنید که در آن موقعیت خود را به اشتراک بگذارید و دیگران را به اختلاف نظر دعوت کنید.

نظرات وبلاگ خود را با wpDiscuz شارژ کنید. این افزونه یک جعبه نظر تعاملی را در نوشته های شما اضافه می کند. شما می توانید نظرات خاص را بپذیرید و انکار کنید ، نظرات را با جدیدترین یا قدیمی تر مرتب کنید و رأی گیری نظر را فعال کنید

۵)Google Analytics Dashboard for WP

دریافت ترافیک وبلاگ برای برند شما اهمیت دارد. به حدی که در وبلاگ ها با استفاده از تکنیک های تبلیغاتی ۹۳ درصد افزایش یافته است تا بتواند در نوشته ها ترافیک را افزایش دهد؛ داشبورد Google Analytics برای WP به شما کمک می کند تا بدون نوشتن کد و یا استخدام یک برنامه نویس ، تمام ویژگی های ردیابی خود را تنظیم کنید. اکنون می توانید آنها را درون داشبورد خود نظارت کنید.

با آمار واقعی از افرادی که وب سایت شما را مشاهده می کنند ، از کجا می آیند ، چگونه سایت شما را پیدا کردند ، و مدت زمان ماندن در سایت شما را به طور كامل دریافت مي کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی لینک های وابسته به طور خودکار پیگیری کرده و هر بار بارگیری فایل را تنها با یک کلیک ردیابی کنید.

۶)Social Media Share Buttons & Social Sharing Icons

نوشتن مطالب عالی تنها بخشی از یک وبلاگ موفق است. بخش دیگر در واقع جذب مردم برای خواندن و درگیر کردن نوشته های وبلاگ شماست. برای جذب بازدید کنندگان به وبلاگ خود ، فراتر از سئو ، به کانال های توزیع محتوای اضافی نیز نیاز دارید. رسانه های اجتماعی راهی مؤثر برای پخش کلمه در مورد وب سایت شما است. بن سیلر ، رهبر بازاریابی ورودی در CoSchedule ، اظهار داشت:

راه دیگری برای پیوند مخاطبان به مطالب خود و تشویق آنها برای به اشتراک گذاشتن ، ایجاد محتوا است که حول ارزش های آنها می چرخد. مخاطبان شما می خواهند بدانند كه مقادیر شركت یا محصول شما با آنها مطابقت دارد. ” بازدید کنندگان فعلی خود را تشویق کنید تا نوشته های وبلاگ خود را با افزونه دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی و افزونه آیکن های اشتراک گذاری اجتماعی به اشتراک بگذارند. برای مطابقت با نام تجاری خود می توانید ۱۶ طرح مختلف انتخاب کنید.

این ابزار به شما امکان می دهد تا آیکون های رسانه اجتماعی خود را استاتیک یا پویا کنید. همچنین می توانید یک ویژگی شمارش را به دکمه ها اضافه کنید.

ما به شما ۶ افزونه وردپرس معرفي كرديم. ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

خروج از نسخه موبایل