نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نكاتي که وبلاگ نویسان می توانند باعث افزايش ترافيك سایت شوند

نكاتي که وبلاگ نویسان می توانند باعث افزايش ترافیک سایت شوند

آمارهای اخیر نشان می دهد که یک پنجم وبلاگ نویسان گزارش می دهند افزايش ترافيك گوگل چالش برانگیز شده است؛ این امر با توجه به وجود بیش از ۵۰۰ میلیون وبلاگ موجود در سال ۲۰۱۹ ، منطقی است و انتظار می رود که تعداد وبلاگ نویسان در ایالات متحده در سال ۲۰۲۰ به ۳۱٫۷ میلیون نفر برسند؛ دلیل ساختن وبلاگ ها بر این است که این یک روش مطمئن برای رشد تجارت شما ، ایجاد اعتبار ، جذب مشترکین ایمیل بیشتر و کمک به افراد است ؛ برخی از وبلاگ نویسان افزايش ترافيك را دشوارتر می پندارند ، حال یادآوری دو مورد ضروری است.

اول ، الگوریتم Google کار بهتری را نسبت به ارائه مطالب مربوط به کاربران موتور جستجو انجام می دهد. این بدان معناست که اگر شما در حال نوشتن مطالب مفید در وبلاگ خود هستید ، Google به شما پاداش می دهد ، و شما یکی از پنجمین نگرانی در مورد ترافیک مربوطه نخواهید بود. استراتژی های مرسوم شامل نوشتن مطالب مفید در مورد موضوع به طور مداوم ، درگیر شدن در جستجوگرها در صفحه و بهینه سازی محتوای صفحه شما برای صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) است. در این مقاله به راه هايي که وبلاگ نویسان باعث به وجود آمدن ترافیک سایت مي شوند مي پردازيم. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

۱) تصاویر یا فیلم ها را در همه نوشته های وبلاگ خود وارد کنید

آمار نشان می دهد که مقالاتی که شامل تصاویر هستند ۹۴٪ بازدید بیشتر از نوشته های وبلاگ هايي دارند که از تصاویر استفاده نمی کنند. نکته عجیب این است که فقط ۱۹٪ از وبلاگ نویسان در نوشته های خود از  ویدئو استفاده مي كنند. در اینجا دو نکته جالب برای دانستن این موضوع وجود دارد که منجر به افزايش ترافيك و عملکرد وب سایت می شود.

از تصاویر واقعی در نوشته های وبلاگ خود استفاده کنید

يكي از عوامل مهم كه وبلاگ نويسان باعث افزايش ترافيك سايت مي شوند استفاده از تصاوير است. ممکن است شما وسوسه شوید که برای تصاوير هزینه کنید اما تحقیقات نشان می دهد که عکس های واقعی می توانند منجر به افزایش ۳۵٪ بازديدكننده شوند. شما ممکن است یک عکاس حرفه ای نباشید ، اما مهم نیست. مردم می خواهند تصویری واقعی از باغ شما ، شروع آب میوه ، پروژه هنری یا هر آنچه را که در آن تخصص دارید ببینید.

از یک سرویس طراحی تصویر رایگان استفاده کنید

اگر می خواهید تصاویري را برای استفاده در نوشته وبلاگ خود طراحی کنید (مانند مورد فوق) ، تعداد زیادی منبع رایگان در اینترنت مانند Canva و Crello وجود دارد. نکته جالب در مورد این نوع خدمات طراحی رایگان تصویر ، این است که آنها هزاران قالب ارائه می دهند که می توانید متناسب با لحن و سبک وبلاگ خود به صورت دلخواه تنظیم کنید. این بدان معناست که برای ایجاد یک تصویر سرگرم کننده و اشتراکی لازم نیست یک طراح باشید. اگر شخصی به وبلاگ شما مراجعه کند و تصمیم بگیرد که پست شما را به اشتراک بگذارد ، تصویر به طور خودکار با اندازه مناسب برای یک اشتراک اجتماعی حاضر خواهد بود.

تصویر خود را در موتورهای جستجو بهینه کنید

اگر یک وبلاگ نویس تازه کار هستید و فقط از اصول اولیه کار اینترنت مطلع هستید نگران نباشيد. بهترین راه برای درک Google از تصاویر ، برچسب زدن مناسب آنهاست. تمام آنچه شما باید انجام دهید برای تبدیل شدن به یک طراح حرفه ای SEO این است که تصویری را که می خواهید در دسک تاپ خود استفاده کنید ذخیره کنید ، سپس بر روی تصویر خود راست کلیک کرده و “تغییر نام” را انتخاب کنید. به جای “img10393” (یا هر آنچه از تصویر نامگذاری شده است) ، آن را به کلمه کلیدی اصلی خود تغییر دهید.

در اینجا نمونه ای از تصویر اخیر با کلمه کلیدی اصلی gardening tips آورده شده است.

می توانید یک ویدیو را نیز در محتوای خود بگنجانید. ویدئو  استراتژیک است ، زیرا ۴۳٪ از مصرف کنندگان به طور فزاینده خواهان محتوای ویدیو هستند ، و محتوای ویدئویی ۵۰ برابر بیشتر از متن به احتمال زیاد باعث ترافیک جستجوی ارگانیک می شوند.

۲) بهترین عنوان را براي وبلاگ انتخاب کنید

نوشتن عنوان وبلاگ می تواند یکی از دشوارترین بخش های انتشار یک نوشته وبلاگ باشد. فکر کردن به یک خط که خلاصه نوشته شماست ، خوانندگان را به سمت خود جلب می کند و باعث می شود آنها کلیک کرده و مطالب را بخوانند. با این حال ، داشتن یک تیتر عالی یکی از بهترین راه ها برای مراجعه به وب سایت شماست. در واقع ، ایجاد تغییرات مناسب در عنوان ، این توانایی را دارد که ۱۰ درصد افزایش در کلیک را ایجاد کند. در اینجا لیستی سریع از آنچه باعث می شود عنوان خوب باشد.

کلمه کلیدی مورد نظر خود را در قسمت اول عنوان وارد کنید

وقتی یک جستجوگر یک کلمه کلیدی را در Google تایپ می کند ، الگوریتم Google از طریق همه نوشته های مربوطه در اینترنت جستجو می کند تا محتوای مناسب را ارائه دهد. گوگل برای فهم موضوع یک پست به عناوین نگاه می کند. به همین دلیل ضروری است که کلید واژه اصلی خود را در عنوان خود وارد کنید.

استفاده از یک تیتر مبتنی بر لیست را در نظر بگیرید

افراد وقتی به دنبال چگونگی انجام کار یا بهترین کارها هستند ، اینترنت را مرور می کنند. مقاله مبتنی بر لیست یک روش برجسته برای ارائه اطلاعات است. اسکن ها ، آموزنده ها و لیست ها آسان هستند و به سرعت اطلاعات مورد نظر را به خوانندگان می دهند. اگر مقاله ای مبتنی بر لیست بنویسید ، پس عنوان شما باید به خوانندگان نشان دهد که این پست یک لیست است. طبق ConversionXL ، ۳۶٪ از افراد عناوین مبتنی بر لیست را ترجیح می دهند.

اگر یک تیتر خیلی کوتاه باشد ، Google  سخت ارتباط نوشته را تعیین مي کند. اگر تیتر خیلی طولانی باشد ، Google همین مشکل را خواهد داشت. آمار نشان می دهد که عناوین با ۶-۱۳ کلمه بیشترین ترافیک را به خود جلب می کنند و باعث افزايش ترافيك مي شود همچنين اگر عنوان شما بین ۶-۸ کلمه باشد ، می تواند میزان کلیک شما را تا ۲۱٪ افزایش دهد.

۳) نوشته های وبلاگ را به طور مرتب منتشر کنید

تحقیقات نشان می دهد شرکت هایی که ۱۶+ نوشته وبلاگ در هر ماه منتشر می کنند ، نسبت به شرکت هایی که ماهانه ۰-۴ منتشر می کنند ، تقریباً ۳٫۵ برابر بیشتر دارند. چند دلیل وجود دارد که گوگل با استفاده از وبلاگ های فعال تر با رتبه بندی نتایج بهتر جستجو پاداش می گیرد

دلیل اول این است که هرچه محتوای بیشتری تولید کنید ، الگوریتم Google صفحات بیشتری را باید مرتب کنید. وقتی محتوا بیشتری دارید ، Google را برای درک مکان خاص خود ، پیدا کردن کلمات کلیدی مربوطه و ارائه مطالب خود به مخاطبی که به دنبال شما است ، آسان تر می کند.

دلیل بعدی این است که هرچه محتوای باکیفیت تری در وبلاگ خود داشته باشید ، بیشتر شما را تحسين مي كنند. با ارسال نوشته های عالی در وبلاگ ، افراد بیشتر به خاطر تخصص شما به سایت شما باز می گردند و به سایت شما مراجعه می کنند. ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

 

خروج از نسخه موبایل