نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

آموزش ثبت سایت در گوگل وبمستر

ثبت سایت در گوگل وبمستر

گوگل وبمستر یکی از ابزارهای شرکت Google است که در توسعه کسب و کار به شما کمک می کند. اگر سایتی را به تازگی ایجاد کرده اید مطمئنا ورودی آن چنانی نخواهید داشت. گوگل وبمستر در راستای افزایش بازدید سایت به شما کمک خواهد کرد. طریقه کار این ابزار این گونه است که بعد از ثبت سایت ربات های گوگل وب سایت شما بررسی می کنند و به کاربران پیشنهاد می دهند. ما به شما همراهان عزیز نحوه ثبت سایت در گوگل وبمستر را آموزش می دهیم. ما را همراهی کنید.

برای ثبت سایت در گوگل وبمستر مراحل زیر را طی کنید:

مرحله ۱: شما در ابتدا باید در گوگل یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای ایجاد حساب کاربری در گوگل جدید به این لینک مراجعه کنید.

در منوی Domain نام دامنه خود را وارد کنید:

 

 

در این منو شما با وارد کردن دامنه خود به راحتی می توانید که تمام زیر مجموعه های خود را در وبمستر ثبت کنید.

مرحله ۲: بعد از ثبت حساب کاربری جدید در گوگل به این لینک مراجعه کنید و با حساب کاربری ایجاد شده در گوگل وبمستر وارد شوید.

مرحله ۳: اگر روی گزینه Verify کلیک کردید و با خطا مواجه شدید متن را کپی کنید و به هاست خود مراجعه کنید و به قسمت Zone Editor بروید و روی manage کلیک کنید و در صفحه اجرا شده روی فلش کنار Add record را بزنید و روی TXT کلیک کنید و متن کپی کرده را داخل آن قرار دهید. همانند تصویر زیر.

 

 

مرحله ۴: بعد از verify با پنلی همانند پنل زیر مواجه می شوید. به معنی این است که به درستی در گوگل وب مستر ثبت نام کرده اید.

در منوی URL Prefix دامنه خود را وارد کنید:

 

 

در این قسمت شما فقط یک آدرس را در وبمستر می افزایید.

مرحله ۱: در این قسمت آدرس URL خود را وارد کنید و روی ادامه کلیک کنید.

مرحله ۲: بعد از اجرای صفحه جدید در این صفحه ۵ گزینه برای Verify کردن آدرس دامنه خود دارید. با HTML file به راحتی می توانید که آدرس سایت را تایید کنید.

 

ی

 

مرحله ۳: با استفاده از فایل موجود در HTML file با رفتن به هاست خود وارد قسمت File manager شوید.

مرحله ۴: به پوشه Public_html بروید و فایل را در این پوشه آپلود کنید. بعد از آپلود شدن فایل روی گزینه Verify در وبمستر کلیک کنید.

به همین راحتی می توانید که در گوگل وبمستر ثبت نام کنید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل