نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

رفع مشکل خطای ۵۰۳ در وردپرس

رفع مشکل خطای 503 در وردپرس

اگر برخی از اسکریپت های PHP پاسخ مناسبی به درخواست سرور ندهند ، منجر به خطای ۵۰۳ Service Unavailable خواهد شد. این اسکریپت ها ممکن است افزونه ها ، تم یا کد های وردپرس باشند. با این حال ، این خطا را می تواند در اثر کمبود منابع ، یک glitch سرور یا حمله DDoS اتفاق بیوفتد ، سپس در عرض چند دقیقه به طور خودکار برطرف می شود. اما اگر خطا به دلیل کد نادرست ایجاد شده باشد ، در صورت غیرفعال کردن کد ، همچنان وجود خواهد داشت.

امروز در شتابان هاست قصد داریم تا شما را با خطای ۵۰۳ Service Unavailable آشنا کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

رفع خطای ۵۰۳:

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم ، این خطا به دلیل سوءاستفاده از اسکریپت PHP در حال اجرا در پس زمینه ایجاد شده است. برای برطرف کردن مشکل ، باید کدهای غیرضروری را یکی یکی غیرفعال کنیم تا این خطا برطرف شود. ما همچنین می توانیم با غیرفعال کردن افزونه ها و استفاده از تم پیش فرض وردپرس ، این خطا را برطرف کنیم.

غیرفعال کردن افزونه ها:

افزونه های وردپرس اسکریپت های PHP هستند. بنابراین باید همه افزونه های وردپرس موجود در وب سایت را غیرفعال کنیم. اگر نمی توانید وارد داشبورد وردپرس شوید ، می توانید افزونه را با استفاده از FTP یا File Manager در cPanel غیرفعال کنید. می توانید پوشه ای به نام افزونه ها را در پوشه wp-content پیدا کنید. پوشه افزونه ها را به عنوان قدیمی پلاگین ها تغییر نام دهید. سپس یک پوشه جدید ایجاد کرده و آن را به عنوان افزونه بنامید. این به شما کمک می کند افزونه ها را در وب سایت خود غیرفعال کنید. حال چک کنید که خطا برطرف شده است یا خیر اگر خطا همچنان برطرف نشد ،وارد داشبورد وردپرس خود شوید. افزونه خود را یکی یکی فعال کنید و وضعیت خطا را بررسی کنید. اگر این نیز به شما در حل خطا کمک نکرد ، راه حل زیر را امتحان کنید.

تم پیش فرض وردپرس:

راه حل بعدی بعدی امکان تغییر به تم پیش فرض وردپرس است. برای غیرفعال کردن تم فعلی خود ، به سیستم FTP یا File Manager در cPanel وارد شوید. می توانید پوشه مضامین را در پوشه wp-content پیدا کنید. قبل از تغییر به تم پیش فرض ، مضامین فعلی خود را به عنوان پشتیبان در محلی بارگیری کنید. سپس آن پوشه تم را حذف کنید. اکنون سایت به طور خودکار در قالب پیش فرض مانند twenty sixteen یا twenty-seventeen نمایش داده می شود.

این روشی است که برای تغییر به تم پیش فرض استفاده می شود. اکنون بروید و خطای خود را در وب سایت بررسی کنید. اگر حل شد ، هر تم را یکی یکی نصب کنید و تمی را که مشکل داشت را بررسی کنید و آن را حذف کنید یا آن را به عنوان تم جدید نصب کنید.

امیدواریم که این مقاله به شما در حل خطای ۵۰۳ Service Unavailable در وردپرس کمک کند. در صورت ادامه خطا ، با ارائه دهنده میزبان خود تماس بگیرید ، آنها می توانند علت این خطا را به راحتی پیدا کنند.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل