نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

تغییر نام هاست از طریق WHM

تغییر نام هاست از طریق WHM

نام میزبان یک نام دامنه کاملاً واجد شرایط (FQDN) است که برای شناسایی سرور شما استفاده می شود. به طور پیش فرض ، سرور VPS / Dedicated شما یک نام میزبان عمومی دارد که به آن اختصاص داده شده است. به عنوان مثال ، vps ####. shetabanhost.com یا اختصاص Shetabanhost.com.### با این وجود، می توانید نام میزبان خود را برای بهبود توانایی ارسال ایمیل از دامنه / سرور خود سفارشی کنید. در این مطلب می توانید نحوه استفاده از نام میزبان سرور را با استفاده از مدیر وب میزبان (WHM) تغییر دهید. شاید برخی از شما همراهان عزیز می خواهید که نام هاست خود را تغییر دهید ولی مراحل انجام این کار را نمی دانید. ما در این مطلب به شما همراهان عزیز شتابان هاست نحوه تغییر نام هاست از طریق whm را به شما آموزش می دهیم. برای تغییر نام هاست ما را همراهی کنید.

برای تغییر نام هاست از طریق WHM مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد WHM خود شوید.

سپس وارد بخش Networking Setup شوید و در این بخش روی گزینه Change Hostname کلیک کنید تا صفحه جدید اجرا شود.

بعد از وارد شدن به این صفحه می توانید در قسمت Changename Name، نام میزبان مورد نظر خود را در قسمت New Hostname وارد کنید.

سپس روی گزینه Change کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود.

توجه: نام میزبان شما باید در قالب یک زیر دامنه (server.example.com) باشد.

توجه: از انتخاب زیر دامنه ای که در حال حاضر میزبان حساب کاربری cPanel هستید، خودداری کنید.

توجه: با تغییر نام میزبان خود ، به روزرسانی گواهی SSL برای خدمات (مانند cPanel / Webmail ، FTP ، Dovecot SMTP / IMAP، و …) نیاز دارید.

توجه: با تغییر نام میزبان خود، به همه منابع مربوط به نام میزبان قبلی در اتصال (ها) شما به سرور (مانند IMAP / SMTP / POP ، FTP و سرویس های از راه دور MySQL) با نام میزبان جدید را به روزرسانی کنید.

مهم: نام میزبان جدید تا زمان راه اندازی مجدد سرور شما به عنوان هاست شما اختصاص داده می شود. برای اینکه این تغییر در راه اندازی مجدد ادامه داشته باشد، لازم است مدیر سیستم میزبان شما نام میزبان شما را تغییر دهد.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل