نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

دلایل ساسپند شدن سایت ها

Reasons for Sites to Suspend

شاید بیشتر شما ها دلایل ساسپند شدن سایت را ندانید. ما در این مطلب تلاش می کنیم که دلایل ساسپند شدن را به شما همراهان عزیز شتابان هاست توضیح دهیم. ما را همراهی کنید.

دلایل ساسپند شدن سایت ها چیست:

ساسپند شدن همان معلق شدن سایت یا به حالت تعلیق درآوردن آن است. به طور عینی اگر میزان پهنای باند سایت شما بیشتر از حدی باشد که به شما اجازۀ استفاده از آن داده شده است، یا میزان بازدیدهای همزمان بیشتر از حد مورد نظر باشد، یا به نوعی از منابع اختصاص داده شده به شما بیشتر استفاده کنید، سایت شما حتماً ساسپند خواهد شد.

 

به عنوان مثال در کنترل پنل cPanel بخشی با عنوان Bandwidth وجود دارد که پهنای باند مصرفی سایت شما را نشان می دهد. کاملاً مشخص است که اگر سایت شما بازدیدش افزایش پیدا کند، نمودار موجود در این قسمت به شما این اخطار را می دهد که باید به فکر بهینه کردن سایت خود باشید.

به هر حال دلیل اصلی ساسپند شدن هاست استفاده از منابع بیش از حدی است که به بسته میزبانی شما اختصاص داده شده است. گاهی از مواقع هم ممکن است سایت شما هک شود، که مدیر یا کارمندان سرور برای جلوگیری از آسیب های بیشتر سایت شما را ساسپند می کنند. در این مورد هم شما باید امنیت سایت شما را تا جای امکان بالا ببرید.

چگونه از ساسپند شدن سایت جلوگیری کنیم:

اما همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. با بررسی کردن آمار و ارقام سایت، به راحتی می توانید بفهمید که آیا هاست شما نیاز به ارتقا دارد؟ آیا باید فضای میزبانیِ خود را عوض کنید؟  امکانات و نرم افزارهای متعددی هم در کنار کنترل پنل فضای میزبانی به شما داده خواهد شد که به واسطه آنها این آمار و ارقام به راحتی قابل مشاهده است. امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده باشید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

 

خروج از نسخه موبایل