نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

افزونه NextGEN برای وردپرس

افزونه NextGEN برای وردپرس

گالری NextGEN یک افزونه رایگان و ممتاز گالری وردپرس است که توسط Imagely در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است. از زمان انتشار ، در بین کاربران وردپرس محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، و آن را به عنوان پرکاربردترین افزونه گالری وردپرس به روز تبدیل کرده است. نسخه رایگان افزونه دارای بیش از ۱ میلیون نصب فعال در سراسر جهان است.

اگرچه بیشترین تعداد دانلود و نصب را دارد ، گالری NextGEN پاسخهای مختلف کاربر را دریافت کرده است. میانگین امتیاز این افزونه در صفحه رسمی افزونه ها WordPress.org 3.2 از ۵ ستاره است.

افزونه NextGEN Gallery به شما امکان می دهد تا گالری ها و آلبوم های زیبایی را در وردپرس ایجاد کنید. علاوه بر این ، می توانید عکس ها را به صورت عمده بارگذاری کنید ، ابرداده را وارد کنید ، عکسهای اضافه شده / حذف / تنظیم مجدد ، ویرایش ریز عکسها و گالری های گروهی را در آلبوم ها بارگذاری کنید. این یک ابزار مدیریت کامل گالری برای وردپرس است.

علیرغم چند اشکال گزارش شده در وردپرس ، که در ادامه به آن می پردازیم ، هنوز هم پرکاربردترین افزونه گالری وردپرس موجود است که براساس ویژگی های متعدد آن موجود است.

آیا به افزونه گالری تصاویر نیاز دارید؟

اگر وب سایت شما به شدت متمرکز به تصویر است ، احتمالاً متوجه کاستی های وردپرس در آن شده اید. وردپرس در درجه اول برای وبلاگهایی با تمرکز بر محتوای نوشتاری ساخته شده است.

اگر عکاس ، طراح ، هنرمند یا هر حرفه دیگری هستید که به محتوای تصویری متکی است ، تصاویر زیادی برای اشتراک گذاری با بازدید کنندگان وب سایت خود خواهید داشت.

بدون تردید ، بهترین راه برای سازماندهی و نمایش آن تصاویر با گالری تصاویر است.

تنها مسئله یافتن افزونه گالری تصاویر که استفاده از آن آسان است ، باعث می شود تصاویر شما عالی به نظر برسند و سایت شما را کند نکنند.

ویژگی های گالری NextGEN:

گالری NextGEN تعدادی راه برای کمک به شما در سازماندهی تصاویر دارد ، از جمله:

هنگامی که تصاویر خود را آپلود کردید ، می توانید آنها را به صورت گروهی بسازید تا یک نمایش به صورت اسلاید یا یک گالری تصاویر کوچک ایجاد کنید.

برای هر گالری ، می توانید اندازه ، سبک ، زمان بندی ، انتقال ، کنترل ها ، جلوه های سبد و موارد دیگر را کنترل کنید.

همچنین افزونه های اضافی زیادی وجود دارد. هر افزونه نوع جدیدی از گالری ها ، مانند موزائیک ، شبکه یا گالری های سبک را اضافه می کند. می توانید NextGEN Plus را برای ۸ نوع جدید از نمایشگرهای گالری یا NextGEN Pro برای ۸ گالری به علاوه افزونه های اضافی و پشتیبانی حرفه ای خریداری کنید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل