نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

کاربرد Manage Service SSL Certificates در WHM

کاربرد Manage Service SSL Certificates در WHM

شاید برخی از شما همراهان عزیز در پنل WHM با گزینه Manage Service SSL Certificates مواجه شده باشید ولی کارآیی و نحوه استفاده از این ابزار را نمی دانید. ما در این مقاله به شما همراهان عزیز کاربرد Manage Service SSL Certificates در WHM را آموزش می دهیم. ما را برای یادگیری کاربرد Manage Service SSL Certificates در WHM همراهی کنید.

مدیریت گواهینامه های خدمات SSL در WHM:

WHM به شما امکان می دهد تا گواهینامه های SSL / TLS را نصب و مشخص کنید تا به شما در برقراری ارتباط برای سرویس هایی فراتر از سرویس های Apache با دامنه های خود کمک کند. شما می توانید برای سایر خدمات از جمله ایمیل و FTP گواهی هایی را تعیین کنید. شما می توانید به تنظیمات پیکربندی SSL برای سایر خدمات موجود در WHM تحت تنظیمات خدمات -> مدیریت گواهینامه های خدمات SSL دسترسی پیدا کنید.

WHM دارای گواهینامه های SSL است که از پیش نصب شده برای برخی از خدمات، با این حال، این همه گواهینامه های خود امضا شده هستند. برای امنیت عمومی بیشتر، به جای آن باید یک گواهی معتبر برای این سرویس ها نصب کنید.

Daemons:

در این بخش خدمات موجود که می توانند از گواهینامه های SSL / TLS در WHM استفاده کنند، لیست می شود. در جدول نام این سرویس ذکر شده است، و اگر در حال حاضر گواهی نامه ای برای آن سرویس نصب شده باشد، دامنه، تاریخ انقضا و اندازه کلیدی آن گواهینامه را نیز نمایش می دهد.

در ستون پایانی جدول، هر گواهینامه خدمات مختلفی دارد:

Reset Certificate: عزل مجوز از سرویس. فقط در صورتی موجود است که گواهینامه ای برای سرویس نصب شده باشد.

Certificate Details: اطلاعات دقیق تر درباره گواهی SSL را نشان می دهد.

Apply Certificate to Another Service: مشخص شده برای استفاده از گواهی SSL نصب شده برای این سرویس در یک سرویس دیگر. این امر مستلزم آن است که هر دو سرویس بر روی همان دامنه کار کنند.

Install A New Certificate:

برای نصب گواهینامه جدید برای یک سرویس، می توانید بر روی دکمه مرور گواهینامه ها کلیک کنید تا لیستی از تمام گواهینامه های موجود در سرور را مشاهده کرده و یکی را انتخاب کنید، یا به صورت دستی CRT ،Private Key و CA Bundle (اختیاری) را وارد کنید.

سپس کافی است کادرهای کنار سرویس هایی را که باید از این گواهینامه استفاده کنند تیک بزنید، روی نصب کلیک کنید و WHM آن گواهینامه را روی خدماتی که انتخاب می کنید نصب و استفاده خواهد کرد.

IOS Mail Push Notifications:

WHM همچنین امکان نصب گواهی PKCS # 12 را برای ارسال ایمن اعلان های فشار به دستگاه های iOS هنگام ارسال پیام به صندوق ورودی یک حساب ایمیل فراهم می کند.

پس از دریافت گواهینامه نامه APN ها، می توانید آن را فقط با وارد کردن گواهی نامه و کلید خصوصی در جعبه متن مربوطه آنها نصب کرده و بر روی Install کلیک کنید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل