نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

JetBackup چيست؟

JetBackupچيست؟

jetBackup نرم افزاري است كه اغلب کاربران براي بكاپ گيري از سرور هاي خود  از آن استفاده مي كنند. jetBackup به شما امكان دانلود نسخه اي از سايت خود را نمي دهد، بلكه همانطور كه در حال حاضر رواج است،فقط به شما امكان دسترسي به بكاپ هايي كه قبلا گرفته ايد را مي دهد.

اگر مي خواهيد يك نسخه بكاپ كامل از حساب كاربري خود بگيريد و يا نسخه بكاپ حساب كاربري خود را دانلود كنيد و يا حتي يك بكاپ از همين لحظه وب سايت خود بگيريد، بايد اين كار را از طريق cpanel ->files ->Backup انجام دهيد.

ما به شما امكان دسترسي به  jetBackup را مي دهيم، البته بايد بگويم كه اين سيستم بكاپ تهيه نمي كند و همچنين نسخه اي از داده هاي خود را همانطور كه الان در سرور قرار دارد به شما نمي دهد.

گزينه هاي مختلفي با  jetBackup موجود است .

براي اطلاعات بيشتر در ادامه با شتابان هاست همراه باشيد.

بكاپ گيري حساب

با ويژگي jetBackup مي توانيد يك بكاپ كامل از حساب كاربري خود در قالب jetBackup دانلود كنيد كه كمي متفاوت از بكاپ تهيه شده از cpanel است كه مي توانيد خودتان توليد كنيد.

تهيه بكاپ كامل توسط  jetBackup  ممكن است نياز به اصطلاحاتي داشته باشد تا با استفاده از ابزار ويرايش استاندارد بسته به cpanel بتواند آن را بازيابي كند. براي بازيابي حساب كاربري خود به طور كلي پيشنهاد مي كنيم در صورت لزوم ، پرونده ها و بانك هاي اطلاعاتي خود را به جاي كل حساب بازگرداني كنيد.

تهيه بكاپ از پرونده

بخش تهيه بكاپ از  jetBackup به شما امكان مي دهد هرگونه پرونده و پوشه مورد نظر خود را از بخش سرور بازيابي ما به سرور ميزبان خود برگردانيد،همانطور كه در تاريخ و زمان بكاپ گيري ، تهيه شده است؛ شما به ويژگي هايي دسترسي پيدا مي كنيد و سپس عكس بكاپي را كه مي خواهيد بازيابي مي كنيد پس از آن به يك مديرت فايل منتقل مي كنيد و در آنجا مي توانيد انتخاب كنيد و آنچه را كه مي خواهيد بازيابي كنيد، انتخاب كنيد. اگر مايل به بازگرداندن حساب خود به يك زمان قبلي هستيد، مي توانيد پرونده ها و سپس پايگاه هاي خود را بازيابي كنيد .

بكاپ گيري از دیتابیس

بخش بكاپ گيري از دیتابیس در jetBackup به شما امكان مي دهد هرگونه ديتابيس موجود را درحساب خود بازگردانيد.

ليستي از پايگاه هاي اطلاعاتي خود و همچنين زمان برداشت بكاپ از دیتابیس مشاهده خواهيد كرد. اگر مي خواهيد حساب خود را پس از انجام بازگرداندن فايل بكاپ گيري پرونده، دوباره به حالت قبل برگردانيد.

ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

خروج از نسخه موبایل