نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

شرایط ثبت دامنه .it

شرایط ثبت دامنه .it

شاید برخی از شما همراهان هنگام ثبت دامنه it. با مشکلاتی مواجه شده  باشید و یا طریقه ثبت دامنه it. را نمی دانید. همانطور که می دانید دامنه it. دامنه کشور ایتالیا است و باید در آن کشور ساکن باشید تا Domain را بتوانید ثبت کنید. ما در این مطلب به شما همراهان عزیز شتابان هاست نحوه ثبت دامنه .it را به شما آموزش می دهیم. ما را همراهی کنید.

برای ثبت دامنه .it مراحل زیر را طی کنید:

تنها برای سازمان ها و شرکت هایی که هم در اتحادیه اروپا به ثبت رسیده اند و هم مکان استقرار آنها در اتحادیه اروپا باشد می توانند این Domain را به ثبت برسانند. اگر دامنه ای را که می خواهید ثبت کنید برای یک نفر باشد آن شخص باید در یکی از کشور های اروپایی ساکن باشد و دارای هویت شهروندی آن کشور را داشته باشد.

شرایط ثبت دامنه it. :

انتخاب نوع شخص:

  1. For a natural person, choose option  : این گزینه برای شخص حقیقی است.
  2. For Italian based organizations please choose the one of the applicable options from : این گزینه مخصوص سازمان های ایتالیایی است.
  3. For EU based organizations outside Italy select option : این گزینه برای سازمان های اتحادیه اروپای خارج از کشور ایتالیا می باشد.

شماره شناسایی:

  1. natural persons Italian and EU based; add the fiscal number of the person at the fiscal number entry : این گزینه مخصوص شخص حقیقی ایتالیایی و افراد ساکن اتحادبه اروپایی است.
  2. Italian based organizations; add the Italian VAT number (codice fiscale) at the fiscal number entry : این گزینه مخصوص سازمان های ایتالیایی است.
  3. foreign companies/organizations (EU based); add the VAT number at the fiscal number entry : این گزینه مخصوص سازمان های اتحادیه اروپا خارج از کشور ایتالیا است.

ملیت:

در این قسمت اگر اطلاعات اشتباه ثبت کنید تمامی مسئولیت ها بر عهده خودتان است.

نکته: ثبت دامنه it. توسط سازمان های اتحادیه اروپا باید مبلغ مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت کنند تا بتوانند این Domain را ثبت کنند.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده باشید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل