نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

افزونه هاي اینستاگرام برای وردپرس

افزونه های اینستاگرام برای وردپرس

آیا به دنبال بهترین افزونه های اینستاگرام برای وردپرس هستید؟

این که آیا شما می خواهید فید عکس اینستاگرام خود را به نمایش بگذارید ، یک نوار لغزنده در اینستاگرام ایجاد کنید ، آیکون اینستاگرام را با پیوندی به نمایه خود اضافه کنید تا بتواند دنبال کنندگان شما را رشد دهد ، این لیست برای شما مناسب است. در این مقاله ، ما بهترین افزونه اینستاگرام را برای وردپرس انتخاب کرده ایم تا به شما در افزایش پیروان خود و افزایش تعامل کمک کنیم. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

۱) Instagram Feed Pro

Instagram Feed Pro از Smash Balloon بهترین افزونه اینستاگرام در بازار است. بیش از ۱٫۳ میلیون وب سایت از این افزونه برای ایجاد فیدهای عکس سفارشی اینستاگرام استفاده می کنند. یک نسخه رایگان از این افزونه وجود دارد که به شما امکان می دهد به راحتی یک فید عکس اجتماعی اجتماعی Instagram را ایجاد کنید. نسخه رایگان دارای بسیاری از ویژگی های داخلی است ، اما می توانید به نسخه Pro ارتقا دهید تا ویژگی های اضافی مانند گزینه های چند لایه را باز کنید: طرح افقی ، چرخ فلک و موارد دیگر. همچنین می توانید از نسخه Pro برای نمایش چندین فید مختلف اینستاگرام در سایت خود از چندین منبع از جمله  فید#hashtag #استفاده کنید. همچنین امکان ایجاد فید قابل خرید را می دهد و دارای گزینه popbox و popup با دکمه های اشتراک گذاری داخلی است.

شما می توانید با استفاده از ویرایشگر بلاک یا یک ابزارک نوار کناری ، به راحتی فید اینستاگرام خود را به هر پست یا صفحه اضافه کنید. این افزونه همچنین از داستان های اینستاگرام پشتیبانی می کند و آنها را به سایت وردپرس شما منتقل می کند. تاکنون بهترین بخش در مورد افزونه اینستاگرام Smash Balloon ، حافظه پنهان و عملکرد بكاپ هوشمند آنها است. این به شما امکان می دهد عکس های اینستاگرام را بدون کاهش سرعت در سایت خود نشان دهید ، و حتی اگر API اینستاگرام کم شود ، عکس های شما نشان داده می شود.

۲)RafflePress

RafflePress افزونه ای با ارزش برای وردپرس است. برای رشد پیروان خود می توانید آن را در اینستاگرام ادغام کنید. RafflePress ، بازدید کنندگان شما را وادار به انجام اقدامات خاص با استفاده از اینستاگرام می کند. این ممکن است به معنای بازدید از پروفایل اینستاگرام شما یا مشاهده یکی از پست های اینستاگرام شما باشد.

به عنوان مثال ، شما می توانید هدایای تبلیغاتی RafflePress را برای دنبال کنندگان اینستاگرام خود اجرا کنید و در آنجا باید به یک صفحه خاص از وب سایت خود مراجعه کنند. حتی می توانید از آنها بخواهید که برای ورود ، به لیست ایمیل شما بپیوندند. اين افزونه بسیار کاربردی است و تا به امروز غنی ترین ویژگی افزونه ارائه دهنده برای وردپرس است. برای شروع می توانید نسخه رایگان افزونه RafflePress را امتحان کنید.

۳) Revive Old Posts

Revive Old Posts یک افزونه برنامه ریزی رسانه های اجتماعی است. به شما امکان می دهد تا به راحتی محتوای قدیمی و جدید را در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به اشتراک بگذارید. می توانید برای Revive Old Posts خود برنامه سفارشی تنظیم کنید. اگر نمی خواهید همه پست های خود را به اشتراک بگذارید ، می توانید با تنظیم دامنه تاریخ یا با حذف دسته ها یا برچسب های خاص ، محتوا را در وبلاگ خود کنار بگذارید. این افزونه همچنین قابلیت اشتراک عکس از کتابخانه رسانه شما در اینستاگرام را دارد. حتی می توانید پست های جدیدی را در لحظه انتشار آنها به اشتراک بگذارید و برچسب های UTM سفارشی را به پست های اینستاگرام خود اضافه کنید. نسخه رایگان این افزونه نیز وجود دارد ، اما این نسخه به شما امکان می دهد فقط در صفحات فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

۴) Envira Gallery

Envira Gallery یک افزونه سریع و آسان برای استفاده در گالری عکس وردپرس است. این امکان را به شما می دهد تا گالری های پیشرفته عکس و ویدیو را در WordPress با امکاناتی مانند آلبوم ، پنجره های سبد ، صفحه بندی ، برچسب زدن و موارد دیگر ایجاد کنید. Envira با یک Addon Instagram اضافه شده است که به شما امکان می دهد تصاویر اینستاگرام خود را در وردپرس وارد کنید ، بنابراین می توانید آن را در کنار سایر گالری های عکس خود اضافه کنید. این به عهده شماست که آیا می خواهید تصاویر را به وبلاگ خود بیاورید و آنها را در یک سبد لایت باز کنید ، یا اینکه می خواهید تصاویر به پست های اینستاگرام شما پیوند پیدا کنند.

۵) Soliloquy

Soliloquy یک افزونه وردپرس بسیار مبتدی است که می توانید از آن برای ایجاد لغزنده عکس و ویدیو پاسخگو استفاده کنید. اين افزونه به شما امکان می دهد عکس های اینستاگرام را به همراه تصاویر کوچک ، توصیفات و سایر موارد ارسال شده را اضافه کنید. شما می توانید دقیقاً از  محتویاتی در اینستاگرام استفاده کنید که می خواهید در کشوی خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما فقط می توانید عکس هایی را با برچسب های خاص داشته باشید. همچنین می توانید سرعت اسلایدها را کنترل کرده و بسیاری از تنظیمات دیگر را هماهنگ کنید تا با طرح وب سایت شما مطابقت داشته باشد.

۶) ۱۰Web Social Photo Feed

۱۰Web Social Photo Feed به شما امکان می دهد تا فیدهای اینستاگرام را به هر یک از پست ها یا صفحات خود اضافه کنید. با نسخه رایگان ، می توانید از میان تصاویر کوچک یا اندازه های معمولی انتخاب کنید. نسخه حق بیمه گزینه های بیشتری را ارائه می دهد. برای نمایش پست های اینستاگرام خود در نوار کناری وردپرس می توانید از ۱۰Web Social Photo Feed استفاده کنید. یک ویجت داخلی برای این کار وجود دارد که آن را آسان و سرراست می کند. نسخه رایگان این امکان را به شما می دهد که فیدهای منفرد را از حساب اینستاگرام خود یا از یک هشتگ مشخص کنید. با نسخه برتر ، می توانید از هشتگ های مختلف فیدهای ترکیبی ایجاد کنید.

۷) Simple Social Icons

Simple Social Icons به شما امکان می دهد تا آیکون های رسانه های اجتماعی را در ویجت نوار کناری اضافه کنید. این نمادها به نمایه شما در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی پیوند دارند. آنها پیدا کردن و دنبال کردن شما در آنجا برای خوانندگان شما را بسیار آسان می کنند. Simple Social Icons یک افزونه بسیار ساده است که برای تنظیم فقط چند لحظه طول می کشد. کاملاً رایگان است. با استفاده از این افزونه می توانید سبک و رنگ آیکون های خود را سفارشی کنید و نحوه تراز کردن آنها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نمیتوانید نمادهای بیشتری اضافه کنید یا ترتیب را تغییر دهید مگر اینکه از فیلتر استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین افزونه های اینستاگرام برای وردپرس کمک کند. ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

 

خروج از نسخه موبایل