نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

ریستور بکاپ از طریق jetbackup در شتابان هاست

ریستور بکاپ از طریق jetbackup در شتابان هاست

اخیرا مجموعه ما برای بکاپ گیری و ریستور بکاپ از افزونه jetbackup استفاده می کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا آموزشی را برای شما عزیزان و همراهان همیشگی شتابان هاست بنویسیم تا بتوانید بدون ارسال تیکت و در هر زمان که نیاز داشتید بکاپ مورد نظر خود را ریستور کنید.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

jetbackup:

jetBackup نرم افزاري است كه اغلب مدیران سرور براي بكاپ گيري از سرور هاي خود از آن استفاده مي كنند. jetBackup به شما این امکان را می دهد که بکاپ های سایت خود را در بازه های زمانی مشخص مانند روزانه ، هفتگی و ماهانه برنامه ریزی کنید و خیال خودتان را بابت بکاپ گیری و سایر موارد امنیتی مربوط به آن راحت کنید.

ریستور بکاپ از طریق jetbackup:

برای ریستور بکاپ سایت خود مراحل زیر را دنبال کنید.

۱- ابتدا با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد سی پنل وب سایت خود شوید.

۲- در هاست خود در بخش jetBackup گزینه Full Account Backups را انتخاب کنید.

۳- در صفحه باز شده می توانید بکاپ های موجود از سایت خود را همراه با تاریخی که آن ها ایجاد شده اند را مشاهده کنید. در این صفحه شما باید بکاپ مورد نظر خود را که قصد ریستور کردن آن را دارید انتخاب کنید. به عنوان مثال ما قصد داریم بکاپ تاریخ  Jul 31, 2020 مربوط به روز جمعه که در ساعت ۰۲:۳۳ AM ایجاد شده است را ریستور کنیم. برای این کار کافیست که بر روی دکمه RESTORE را که مقابل آن قرار دارد کلیک کنیم.

۴- پس از انتخاب کردن دکمه RESTORE دو گزینه نمایش داده می شوند که برای ریستور باید گزینه Add to Restore Queue را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه Add to Restore Queue چیزی شبیه به تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد:

پس از نمایش عکس بالا چیزی حدود ۵ الی ۱۵ دقیقه بسته به حجم بکاپ خود زمان نیاز است تا بکاپ ریستور شود.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل