نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه جایگزینی متن در وردپرس

نحوه جایگزینی متن در وردپرس

جایگزینی متن، موردی کاربردی است ، به ویژه هنگامی که از انواع پست های سفارشی استفاده می کنید یا CMS سفارشی برای کاربران ایجاد می کنید که بسیار مفید است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه متن “عنوان را اینجا وارد کنید” در وردپرس جایگزین کنید. با ما در شتابان هاست همراه باشید.

چه زمانی و چرا باید متن عنوان را جایگزین کنیم؟

به عنوان مثال شما برای ایجاد نمایه های شخصی نوع پست سفارشی ایجاد کرده اید و می خواهید از نام آن شخص بصورت عنوان استفاده کنید. با جایگزینی متن ، می توانید به کاربران دستور دهید تا از این قسمت برای وارد کردن نام استفاده کنند؛ شما می توانید هر نوع محتوایی را ایجاد کنید ، و دلیلی ندارد که از یک متن عمومی استفاده کنید.

جایگزینی متن عنوان در وردپرس

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که این کد را در فایل functions.php قالب خود یا یک افزونه مخصوص سایت اضافه کنید.

function wpb_change_title_text( $title ){
$screen = get_current_screen();
if ( 'movie' == $screen->post_type ) {
$title = 'Enter movie name with release year';
}
return $title;
}
add_filter( 'enter_title_here', 'wpb_change_title_text' );

فراموش نکنید که “فیلم ها” را با نوع پست (برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونه پست ها را بدون حذف بايگاني كنيم کلیک کنید) سفارشی خود و متن را با متن سفارشی خود جایگزین کنید؛ سپس ، یک تابع wpb_change_title_text ایجاد کنید.

وقتی تشخیص داد که یک کاربر در آن صفحه نمایش پست سفارشی خاص موجود است ، باید متن عنوان را برگرداند. پس از آن ما به سادگی توانستیم عملکرد خود را به فیلتر enter_title_here وصل کنیم ، که به شما امکان می دهد متن عنوان پیش فرض را تغییر دهید. اکنون می توانید یک ورودی جدید در نوع پست سفارشی خود ایجاد کرده و متن مکان یاب سفارشی خود را در قسمت عنوان مشاهده خواهید کرد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل