نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه ذخیره خروجی دستور در یک فایل

نحوه ذخیره خروجی دستور در یک فایل

برای ریدایرکت خروجی دستور به یک فایل ، از یک عملگر تغییر مسیر استفاده کنید. تمام اطلاعاتی که پس از اجرای یک دستور در Command Prompt نمایش داده می شود ، می تواند در فایلی ذخیره شود که می توانید در ویندوز باز کنید تا بعداً به آن مراجعه کنید یا هر طور که دوست دارید تغییر دهید. چندین عملگر برای ریدایرکت خروجی دستور به یک فایل وجود دارد در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

نحوه استفاده از عملگرهای تغییر مسیر

برای ریدایرکت خروجی دستور ، ساده ترین راه برای یادگیری نحوه استفاده از این عملگرهای تغییر مسیر دیدن چند نمونه است:

ipconfig /all > mynetworksettings.txt

در این مثال ، تمام اطلاعات پیکربندی شبکه که پس از اجرای ipconfig / all روی صفحه مشاهده می شود ، با نام mynetworksettings.txt در فایل ای ذخیره می شوند. در پوشه سمت چپ دستور ذخیره می شود: C: \ Users \ jonfi در این حالت.

عملگر> تغییر مسیر بین دستور ipconfig و نام فایل قرار می گیرد. اگر فایل از قبل وجود داشته باشد ، بازنویسی می شود. اگر از قبل وجود نداشته باشد ، ایجاد می شود.

ping 10.1.0.12 > "C:\Users\jonfi\Desktop\Ping Results.txt"

در اینجا ، هنگامی که دستور ping اجرا می شود ، Command Prompt نتایج را به فایل ای با نام Ping Results.txt در دسک تاپ کاربر jonfi ، که در C: \ Users \ jonfi \ Desktop است ، منتقل می کند. کل مسیر فایل در نقل قولها پیچیده شده است زیرا فضای خالی وجود دارد.

بخاطر داشته باشید ، هنگام استفاده از عملگر> تغییر مسیر ، فایل مشخص شده در صورت عدم وجود ایجاد می شود و در صورت وجود رونویسی می شود.

اپراتور Append Redirection

عملگر پیکان دوتایی << ، به جای جایگزینی ، فایلی را اضافه می کند:

ipconfig /all >> \\server\files\officenetsettings.log

این مثال از عملگر تغییر مسیر استفاده می کند که عملکرد آن تقریباً مشابه عملگر> است ، فقط به جای اینکه در صورت وجود رونویسی از فایل خروجی ، آن را بازنویسی کند ، ریدایرکت خروجی دستور را به انتهای فایل اضافه می کند.

در اینجا مثالی از این فایل LOG پس از صادر شدن دستور به آن وجود دارد:

عملگر تغییر مسیر هنگامی مفید است که شما اطلاعات مشابهی را از کامپیوتر ها یا دستورات مختلف جمع آوری می کنید و می خواهید همه این داده ها را در یک فایل واحد داشته باشید.

مثالهای عملگر تغییر مسیر در بالا در چارچوب Command Prompt هستند ، اما شما همچنین می توانید از آنها در یک فایل BAT استفاده کنید. هنگامی که از یک فایل BAT برای pip خروجی یک دستور به یک فایل متنی استفاده می کنید ، دقیقاً از همان دستوراتی که در بالا توضیح داده شد استفاده می شود ، اما به جای فشار دادن Enter برای اجرای آنها ، فقط باید فایل .BAT را باز کنید.

در فایل های دسته ای از عملگرهای تغییر مسیر استفاده کنید
اپراتورهای تغییر مسیر با وارد کردن دستور دقیقاً مانند دستور Command Prompt در پرونده های دسته ای کار می کنند:

@ECHO OFF
:: Output 'tracert' to a text file.
TITLE Tracert Log
tracert yahoo.com > Z:\yahootracert.txt

در بالا مثالی از نحوه ساخت یک فایل دسته ای است که با استفاده از دستور tracert از یک عملگر تغییر مسیر استفاده می کند.

فایل yahootracert.txt (نشان داده شده در بالا) در درایو Z: چندین ثانیه پس از اجرای فایل sample.bat ایجاد می شود. مانند مثالهای بالا ، این فایل همه مواردی را که در صورت عدم استفاده از عملگر تغییر مسیر ، خط فرمان نشان می داد ، نشان می دهد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل