نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

محافظت از صفحه یا پست در وردپرس

محافظت از صفحه یا پست در وردپرس

آیا تا به حال به ایجاد پست وبلاگ فقط برای دوستان نزدیک یا اعضای خانواده فکر کرده اید؟ به عنوان یک platform انتشار محتوا ، وردپرس دارای برخی گزینه های اصلی مشاهده محتوای اصلی است که اکثر مبتدیان از آنها چشم پوشی می کنند. در این مقاله ، ما به شما نحوه محافظت از صفحه یا پست در وردپرس را آموزش می دهیم. با ما در شتابان هاست همراه باشید.

هنگام نوشتن پست ها ، گزینه ای به نام Visibility وجود دارد که به طور پیش فرض روی Public تنظیم می شود. اگر بر روی ویرایش کلیک کنید ، گزینه هایی مانند رمز عبور محافظت شده و خصوصی را خواهید دید.

کافیست بر روی Password Protected کلیک کنید تا رمز عبور خود را به پست خود اضافه کنید. با این کار ، فقط دوستان ، اعضای خانواده یا کاربرانی که این رمز عبور را با آنها به اشتراک می گذارید می توانند این پست را مشاهده کنند. یک پست خصوصی در وردپرس فقط برای ورود به سیستم کاربران با نقش کاربر در سطح ویرایشگر یا مدیر در وردپرس قابل مشاهده است. همین ترفند برای محافظت از رمز عبور یک صفحه در وردپرس نیز جواب می دهد.

پنهان کردن پستهای محافظت شده با رمز عبور به طور کامل از صفحه اصلی و بایگانی ها

همه پست های محافظت شده با رمز عبور شما ممکن است در میان سایر پست های شما در صفحه اصلی یا بایگانی های سایت شما نشان داده شوند. اگر می خواهید آنها را کاملا پنهان کنید ، از این کد در توابع theme.php طرح زمینه خود یا در یک افزونه مخصوص سایت استفاده کنید.

// Hide protected posts
function exclude_protected($where) {
    global $wpdb;
    return $where .= " AND {$wpdb->posts}.post_password = '' ";
}
// Where to display protected posts
function exclude_protected_action($query) {
    if( !is_single() && !is_page() && !is_admin() ) {
        add_filter( 'posts_where', 'exclude_protected' );
    }
}
// Action to queue the filter at the right time
add_action('pre_get_posts', 'exclude_protected_action');
پست های محافظت شده شما در صفحه اصلی یا بایگانی سایت ظاهر نمی شوند. می توانید با استفاده از گذرواژه ، آدرس اینترنتی پست را برای کاربران ارسال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اضافه كردن Reading Progress Bar در پست های وردپرس کلیک کنید.
ما را در شتابان هاست دنبال کنید.😊
خروج از نسخه موبایل