نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

مدیریت اکستنشن ها در پلسک

مدیریت اکستنشن ها در پلسک

اکستنشن پلسک یک نرم افزار شخص ثالث است که امکان افزودن قابلیت های جدید به Plesk را فراهم می کند. این برنامه های افزودنی مانند افزونه های وردپرس هستند. این برنامه به مدیران و توسعه دهندگان با ابزارهای اضافی کمک می کند تا از طریق PHP عملکردی را به پنل پلسک اضافه کنند ، ترفندهایی را برای CSS و JavaScript ایجاد کنند و همچنین اجازه دهند مقدار سفارشی سازی مناسبی داشته باشند.

در پلسک ، از برنامه افزودنی در مدیریت برنامه های افزودنی از طریق رابط Command-Line یا (CLI) استفاده می شود. این الحاقات را می توان به راحتی مستقیم از پنل این کنترل پنل نصب ، حذف و پیکربندی کرد. همچنین به ارائه ابزارهای بیشتر برای ارتقاء خدمات ارائه شده به مشتریان کمک می کند. این آموزش به مدیریت اکستنشن ها در پلسک کمک می کند.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید تا به طور کامل به نحوه مدیریت اکستنشن ها در پلسک بپردازیم.

برای مدیریت برنامه های افزودنی در پلسک ، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱: وارد حساب پلسک خود شوید.

مرحله ۲: به مدیریت سرور بروید و روی Extensions کلیک کنید.

در تبی که باز خواهد شد لیست تمام برنامه های جدید که اخیراً نصب شده و به روز شده است را لیست می کند.

تب Extensions Catalog در پلسک:

کاتالوگ اکستنشن ها ، محبوب ترین برنامه های افزودنی و همچنین الحاقات جدید موجود به روز شده را نشان می دهد.

My Extensions:

اکستنشن های من به شما کمک می کند تا افزونه های نصب شده را لیست کنید و همچنین کاربر می تواند برتامه های دانلود شده را از کامپیوتر لوکال دانلود کند. برای افزودن برنامه های افزودنی که در قالب zip هستند ، روی ‘Upload Extension’ کلیک کنید.

Updates:

شما می توانید از این گزینه برای لیست به روزرسانی های افزودنی موجود استفاده کنید پلسک همچنین گزینه ای برای بروزرسانی خودکار افزونه ها و همچنین بررسی دستی به روزرسانی ها را ارائه می دهد.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل