نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نصب SSL در cPanel به صورت دستی

SSL مخفف Secure Sockets Layer است که امکان ارتباط رمزگذاری شده بین یک وب سرور و یک مرورگر را فراهم می کند. با نصب SSL در cPanel وب سایت شما را با اتصال HTTPS ایمن نشان می دهد. SSL وب سایت شما را ایمن نگه می دارد و از این طریق ریسک دزدیدن اطلاعات حساس توسط هکرها را کاهش می دهد. یک وب سایت با اتصال https می تواند برای کاربران قابل اعتماد باشد.

گواهینامه های SSL در دامنه های خاصی نصب شده اند که می توانند هویت وب سایت ها را تأیید کنند و همچنین داده های منتقل شده را رمزگذاری می کنند. SSL می تواند اطلاعاتی مانند اطلاعات ورود به سیستم ، اطلاعات شناسایی شخصی ، اطلاعات حساب بانکی یا جزئیات معاملات آنلاین ، اطلاعات اختصاصی و موارد دیگر را تضمین کند.

کاربران می توانند از SSL برای دامنه های خود به همراه برنامه های میزبانی استفاده کنند و آنها را از خود cPanel فعال کنند. Letry Encrypt SSL اساسی به صورت رایگان در دسترس است و قابل تجدید نیز می باشد. اجازه دهید مراحل زیر را برای فعال سازی یا تجدید SSL برای یک دامنه در داخل cPanel شما بررسی کنیم.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

مراحل حذف و نصب SSL در cPanel به صورت دستی:

مرحله ۱: با استفاده از نام کاربری و رمزعبور وارد cPanel شوید.

مرحله ۲: در قسمت Security گزینه SSL / TLS را انتخاب کنید. در این گزینه کاربر می تواند جزئیات گواهینامه SSL موجود را مشاهده کند.

مرحله ۳: در SSL / TLS ، گزینه “Manage SSL Sites” را انتخاب کنید. در این بخش می توانید جزئیات گواهی نامه منقضی شده را با نام دامنه و تاریخ انقضا آن مشاهده کنید.

مرحله ۴: اکنون گواهینامه های SSL موجود را با گزینه “Uninstall” زیر گزینه Actions حذف کنید. در صورت لزوم ، می توانید نوع SSL موجود را با گزینه “Certificate Details” مشاهده کنید و سپس آن را حذف کنید.

مرحله ۵: برای حذف SSL موجود ، روی گزینه “Proceed” کلیک کنید.

مراحل نصب SSL در cPanel به صورت دستی:

مرحله ۶: اکنون گواهی SSL فعلی با موفقیت حذف می شود. برای فعال کردن مجدد SSL ، به گزینه “SL/TLS Status” در قسمت Security بروید.

مرحله ۷: در SSL / TLS ، با کلیک روی کادرهای انتخاب ، نام دامنه را انتخاب کنید. سپس روی گزینه “Run AutoSSL” کلیک کنید.

مرحله ۸: اکنون دکمه ای به عنوان “AutoSSL is in progress” نمایش داده می شود. بعد از چند ثانیه ، همان صفحه با جزئیات SSL تازه نصب شده ، رفرش می شود.

مرحله ۹: هنگامی که SSL با موفقیت فعال شد ، همانطور که در تصویر زیر ذکر شده است ، گزینه ای به عنوان AutoSSL Domain Validated نمایش داده می شود. اگر با هر گونه خطایی روبرو شدید ، لطفا برای سؤالات بیشتر با ارائه دهنده میزبان خود تماس بگیرید.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل