نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

آموزش نصب Ruby Selector

Ruby یک زبان برنامه نویسی شی گرا منبع باز است که توسط Yukihiro Matsumoto ساخته شده است. نسخه اول این زبان (۰٫۹۵) در سال ۱۹۹۵ منتشر شد و در سال ۲۰۱۱ نسخه ۱٫۹٫۳ منتشر شد.

Ruby در حال محبوبیت است و چارچوبی به نام Ruby on Rails به افزایش کاربرد آن برای برنامه نویسی وب کمک کرده است. زبان روبی کاملاً شی گرا است ، به این معنا که همه چیز یک شیء است. به عنوان مثال ، حتی ابتدایی ترین نوع داده ها مانند اعداد صحیح دارای متدها و متغیرهای نمونه هستند. این توانایی بیشتری برای استفاده از روش زنجیره ای فراهم می کند ، جایی که بسیاری از خطوط کد را می توان در یک ترکیب کرد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید از سه روش مختلف روی یک رشته استفاده کنید ، یک روش این است که چندین خط کد را مانند شکل زیر بنویسید.

ما توانایی استفاده از برنامه های Ruby را از طریق سرور برنامه ها داریم. Ruby Selector برای میزبانی Ruby از mod_passenger استفاده می کند.

این ویژگی برای CloudLinux 6 یا بالاتر در دسترس است. فقط از سرورهای cPanel پشتیبانی می کند.

با استفاده از دستورات زیر می توانید لیستی از نسخه های پشتیبانی شده را پیدا کنید.

yum grouplist | grep alt-ruby

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

نصب و به روز رسانی:

دستورالعمل های زیر فقط برای EasyApache 3 و EasyApache 4 مناسب است.

برای استفاده از Ruby Selector بسته های جایگزین Ruby را نصب کنید:

yum groupinstall alt-ruby 

برای استفاده از پایگاه داده MySQL ، باید بسته alt-python27 devel را نصب کنید:

yum install alt-python27-devel

پس از نصب ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که در برگه گزینه های VE Manager گزینه صندوق های انتخابی مناسب را علامت گذاری نکرده اید تا برنامه Ruby را در رابط وب نشان دهید.

اضافه کردن ماژول های روبی نیاز به مجوزهای اجرایی برای ایجاد باینری gcc / ایجاد دارد. لطفا کامپایلرها را در بخش دسترسی کامپایلر از WHM فعال کنید ، سپس دستور را اجرا کنید: cagefsctl –force-update.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

خروج از نسخه موبایل