نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

آموزش نصب Postman در اوبونتو ۲۰٫۰۴

Postman یک بستر کامل توسعه API است که به شما کمک می کند تا API های خود را در هر مرحله از توسعه ، از طراحی و آزمایش ، تا انتشار اسناد و نظارت های API مدیریت کنید. Postman به عنوان افزونه مرورگر Chrome شروع به کار کرد و به سرعت یکی از ابزارهای کاربردی API که توسط توسعه دهندگان در سراسر جهان استفاده می شود ، تبدیل شد. Postman به عنوان یک برنامه بومی (ساخته شده در Electron) برای همه سیستم عاملهای اصلی از جمله macOS ، Linux و Windows در دسترس است. این مقاله شما را در نصب Postman در اوبونتو ۲۰٫۰۴ راهنمایی می کند.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

آموزش نصب Postman در اوبونتو ۲۰٫۰۴:

ساده ترین راه نصب Postman در Ubuntu 18.04 با استفاده از سیستم بسته بندی snappy است. Snaps بسته های نرم افزاری مخصوص به خود است که شامل تمام وابستگی های باینری است که برای اجرای برنامه مورد نیاز است. بسته های Snaps می توانند از طریق خط فرمان یا از طریق برنامه نرم افزار اوبونتو نصب شوند.

بسته اسنپ Postman توسط توسعه دهندگان Postman توزیع و نگهداری می شود.

برای نصب بسته اسنپ Postman ، ترمینال خود را باز کنید (Ctrl + Alt + T) و دستور زیر را به عنوان کاربر با امتیازات sudo اجرا کنید:

sudo snap install postman

بسته به سرعت اتصال شما ، دانلود ممکن است مدتی طول بکشد. با موفقیت بودن ، خروجی زیر نمایش داده می شود:

postman 7.30.1 from Postman, Inc. (postman-inc✓) installed

به روزرسانی و امن سازی بسته های اسنپ آسان است هر زمان که نسخه جدیدی منتشر شد ، بسته Postman به صورت خودکار در پس زمینه به روز می شود.

از طرف دیگر می توانید Postman را با استفاده از مرکز نرم افزار اوبونتو نصب کنید. به سادگی برای Postman جستجو کنید و روی نصب کلیک کنید.

شروع به کار با Postman:

در نوار جستجوی فعالیتها “Postman” را تایپ کرده و بر روی آیکون کلیک کنید تا برنامه راه اندازی شود.

هنگامی که برای اولین بار Postman را شروع می کنید ، پنجره ای مانند زیر ظاهر می شود که از شما می خواهد وارد شوید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید:

ایجاد یک حساب کاربری به شما امکان می دهد تا کارهای خود را در محیط های کاری سازماندهی کنید ، ایجاد نسخه بکاپ تهیه کنید و داده های خود را در چندین دستگاه همگام سازی کنید. اگر نمی خواهید وارد سیستم شوید ، روی “Skip signing in and take me straight to the app” کلیک کنید.

برای نشان دادن نحوه کار Postman ، ما یک درخواست Get ساده را به یک API REST آنلاین ارسال می کنیم و یک پاسخ JSON شامل لیست کاربران دریافت می کنیم.

یک برگه جدید را باز کنید ، https://jsonplaceholder.typicode.com/users را وارد کنید ، نوع درخواست را به عنوان GET بگذارید و بر روی دکمه ارسال کلیک کنید. در صورت موفقیت ، پاسخ یک شیء JSON را که شامل تعداد کاربران است ، برمی گرداند.

مرکز آموزش Postman نقطه شروع خوبی برای یادگیری نحوه ایجاد فضاهای کاری Postman ، مجموعه ها ، محیط ها و موارد دیگر است.

جمع بندی:

ما به شما نشان داده ایم که چگونه Postman را روی دسک تاپ اوبونتو ۲۰٫۰۴ خود نصب کنید. اکنون می توانید ابزار جدید API خود را کشف کرده و شروع به کار روی پروژه های خود کنید.

اگر سوالی دارید ، لطفاً نظر خود را در زیر بگذارید.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 

خروج از نسخه موبایل