نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

CageFS چیست و ویژگی های آن

CageFS چیست

ما در این مقاله به شما همراهان عزیز CageFS چیست و ویژگی های آن را آموزش می دهیم. ما را همراهی کنید تا با CageFS آشنا شوید.

CageFS چیست:

CageFS یک سیستم پرونده مجازی و مجموعه ای از ابزارهایی است که می تواند هر کاربر را در قفس خود قرار دهد. هر مشتری CageFS کاملاً برنامه عملکردی خود را با تمام فایل های سیستم ، ابزارها و غیره خواهد داشت. CageFS یک برنامه برای توسعه سیستم عامل CloudLinux است که ما بطور انحصاری در کلیه سرورهای اشتراکی ، نمایندگی فروش و نیمه اختصاصی و غیره نصب می کنیم.

CageFS یکی از ماژول های نوشته شده برای CloudLinux می باشد که وظیفه ی آن کنترل کردن میزان مصرف هر کدام از اکانت ها یا همان هاست های ایجاد شده در کنترل پنل می باشد، به این صورت که با توجه به Package هایی که در قسمت تنظیمات LVE مربوط به CloudLinux تنظیم می گردد اکانت ها را در داخل قفس یا همان Cage قرار می دهد که موجب ایجاد محدودیت بر روی هر اکانت خواهد شد. این مورد باعث می شود که مصرف بیش از حد یکی از هاست ها موجب از کار افتادن و یا قطع شدن سرور نگردد و تنها در صورت استفاده منابع بیش از حد تایین در Cage آن اکانت، هاست یا وب سایت مورد نظر معلق یا Suspend می گردد و پس از بازگشت به شرایط عادی مجدد راه اندازی خواهد شد.

نکات مثبت CageFS:

نصب cageFS:

برای نصب CageFS:

$ yum install cagefs
$ /usr/sbin/cagefsctl --init

آخرین فرمان دایرکتوری اسکلت ایجاد خواهد کرد که اندازه آن تقریباً ۷ گیگابایت باشد. اگر فضای دیسک کافی در / usr / share ندارید ، از دستورات دیگری استفاده کنید تا اسکلت cagefs در مکان دیگری قرار بگیرد.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده و از آن بهره لازم را برده باشید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مارا در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل