نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

چگونه امنیت اطلاعات خود را در سرور اختصاصی افزایش دهیم

چگونه امنیت اطلاعات خود را در سرور اختصاصی افزایش دهیم

شاید برای برخی از شما همراهان عزیز این سوال پیش آمده باشد که چگونه امنیت اطلاعات خود را در سرور اختصاصی را افزایش دهیم. ما در این مقاله به شما همراهان عزیز طریقه افزایش امنیت اطلاعات در سرور اختصاصی را آموزش می دهیم. ما را همراهی کنید تا بتوانید امنیت اطلاعات خود را افزایش دهید.

چگونه امنیت اطلاعات خود را در سرور اختصاصی را افزایش دهیم:

هنگامی که صحبت از اجرای یک تجارت آنلاین می شود، بسیار مهم است که داده های شما و داده های مشتری شما ایمن و در دسترس باشد. اما معنی “ایمن” می تواند تعابیر مختلفی داشته باشد:

  1. آیا داده ها بصورت آنلاین در دسترس است؟
  2. آیا بعد از تهیه نسخه پشتیبان می توان به آسانی به آن دسترسی داشت؟
  3. آیا داده ها برای محافظت محدود و قفل شده اند؟

به عنوان یک شغل، شما می توانید در مورد محیط میزبانی خود و چگونگی ایمن نگه داشتن داده ها ، گزینه های مختلفی را انتخاب کنید. با این حال ، یک انتخاب قطعی است: سرورهای اختصاصی بیشترین محافظت از اطلاعات را برای داده های شما فراهم می کنند.

برای تداوم کار خود در صورت بروز مشکل یا حتی الزامات قانونی که توسط HIPAA یا انطباق PCI به کار گرفته شده است، یک سرور اختصاصی ویژگی ها و محافظت های لازم را برای ایمن نگه داشتن داده ها انجام می دهد. این کار از طریق دو روش اصلی انجام می شود:

  1. امنیت فیزیکی.
  2. امنیت سرور خود.

امنیت فیزیکی:

از آنجا که یک سرور اختصاصی به یک مشتری اختصاص داده شده است ، اجازه می دهد تا دستگاه های اضافی با اتصال شما در ارتباط باشند که می توانند مزایای امنیتی باشند. این دستگاه ها مانند فایروال های سخت افزاری یا IDS / IPS (سیستم های تشخیص نفوذ / سیستم های پیشگیری از نفوذ) معمولاً به دلیل خطری که ممکن است با آنها تداخل نداشته باشد، جلوی هر نوع محیط میزبانی مشترک (سرور مشترک VPS یا سرورهای VPS) را می گیرد.

داشتن سرور اختصاصی به شما امکان می دهد از آنها بدون خطر تأثیرگذاری بر دیگران استفاده کنید و ضمن افزایش نظارت بر ترافیک و امنیت سرور خود و داده هایی که به مشتریان خود ارائه می دهید.

امکان محدود کردن دسترسی فیزیکی به سرور:

محیط های اشتراکی مانند سرورهای خصوصی مجازی (VPS) به طور معمول در کنار هم ساخته و دسته بندی می شوند. این امر امکان قرار دادن میزبان در داخل چارچوب قفل شده را محدود می کند. محدود کردن دسترسی فیزیکی به سرور اختصاصی شما اطمینان می دهد که حوادث با کابل های برق یا شبکه اتفاق نمی افتد و حتی ممکن است یک نیاز برای تجارت شما باشد (در صورت نیاز به سازگار بودن HIPAA یا PCI).

در حالی که کلیه مراکز داده Liquid دسترسی فیزیکی به کارمندان (و حتی یک زیر مجموعه از کارمندان) محدود کرده است ، داشتن یک چارچوب قفل شده برای سرور اختصاصی شما موجب آرامش خاطر می شود که دستگاه شما یک لایه دیگر از دسترسی در دسترس است. این لایه به محافظت از داده های شما در برابر وقفه غیرمترقبه سرویس می تواند در دسترسی به مشاغل و مشتریانی که به سایتهای شما دسترسی دارند، کمک کند.

امنیت سرور:

امنیت فیزیکی تنها روشی نیست که سرورهای اختصاصی بتوانند اطلاعات شما را ایمن نگه دارند. از آنجا که یک سرور خصوصی مجازی یک منبع مشترک است ، به طور معمول در اطراف درخواست و تنظیمات متداول طراحی می شود.

تنظیمات سفارشی:

یک سرور اختصاصی امکان دستیابی به شخصی سازی بیشتر با محوریت داده را فراهم می کند. ساده ترین تغییر پیکربندی ، تنظیمات دیسک سخت RAID 1 است که از داده های شما محافظت می کند (این یک نسخه پشتیبان نیست). اما می توانید با RAID 5 و RAID 6 حتی برای گزینه های بیشتر برای داده توزیع شده ، خلاقیت بیشتری کسب کنید. این نوع شخصی سازی در تنظیم سرور مجازی امکان پذیر نمی باشد.

کنترل بیشتر با دسترسی سطح Root:

سرانجام، به دلیل اینکه یک سرور اختصاصی به تنهایی برای شماست، به سطح دسترسی root در دستگاه دسترسی پیدا می کنید. اگرچه برخی از سرورهای مجازی این کار را نیز مجاز می دانند، کنترل کاملی بر روی یک دستگاه اختصاصی برای مجاز بودن، کارایی و آنچه حتی می تواند از طریق رابط شبکه وارد دستگاه شما شود، دارد.

داده های خود را با سرورهای اختصاصی کنترل کنید:

سرورهای اختصاصی درجه ای از سفارشی سازی را ارائه می دهند که در مقایسه با سرورهای مجازی و محیط های میزبانی مشترک، بی نظیر است. این شخصی سازی به شما امکان می دهد تا سرور خود را به همان اندازه که لازم باشد برای اطمینان از ایمن بودن داده های خود تنظیم کنید. مزایایی مانند چارچوب قفل شده و چندین مکان فیزیکی اغلب فقط برای سرورهای اختصاصی در دسترس است. سرانجام، جداسازی داده های شما از سایر مشتری ها تضمین می کند که بدافزارها، ویروس ها و مشکلات مربوط به عملکرد کلی، فرصت ایجاد مشکلات و ایجاد خرابی را برای سایت شما کاهش می دهد.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل