نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه افزایش File Upload Size در PHP

نحوه افزایش File Upload Size در PHP

آیا شما یک توسعه دهنده PHP هستید یا یک مدیر سیستم هستید که سرورهایی را میزبانی می کند که برنامه های PHP را میزبانی می کنند؟ آیا به دنبال راهی برای افزایش یا تنظیم File Upload Size در PHP هستید؟ اگر اینطور است ، این مقاله را دنبال کنید که به شما نشان می دهد چگونه File Upload Size را در PHP افزایش دهید و همچنین برخی از دستورالعمل های اصلی PHP برای مدیریت آپلود فایل و همچنین داده های POST را توضیح می دهد.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

نحوه افزایش File Upload Size در PHP:

به طور پیش فرض ،File Upload Size در PHP روی حداکثر فایل ۲ مگابایتی در سرور تنظیم شده است ، اما شما می توانید حداکثر اندازه آپلود پرونده را با استفاده از فایل کانفیگ PHP (php.ini) کم یا زیاد کنید ، این فایل را می توان در مکان های مختلف در توزیع های مختلف لینوکس یافت.

vim /etc/php.ini                   [On Cent/RHEL/Fedora]
 vim /etc/php/7.0/apache2/php.ini   [On Debian/Ubuntu]

برای افزایش File Upload Size در PHP ، باید متغیرهای upload_max_filesize و post_max_size را در فایل php.ini خود تغییر دهید.

upload_max_filesize = 10M
post_max_size = 10M

علاوه بر این ، با استفاده از max_file_uploads می توانید حداکثر تعداد فایل های آپلود شده همزمان ، را در یک درخواست تنظیم کنید.

max_file_uploads = 25

متغیر post_max_size که برای تنظیم حداکثر اندازه داده های POST مورد پذیرش PHP استفاده می شود. تنظیم مقدار ۰ محدودیت را غیرفعال می کند. اگر خواندن داده POST از طریق enable_post_data_reading غیرفعال شود ، آن را نادیده می گیریم.

پس از انجام تغییرات فوق ، فایل php.ini اصلاح شده را ذخیره کرده و وب سرور را با استفاده از دستورات زیر در توزیع های لینوکس مربوطه راه اندازی مجدد کنید.

--------------- SystemD --------------- 
 systemctl restart nginx
 systemctl restart httpd  
 systemctl restart apache2 

--------------- Sys Vinit ---------------
 service nginx restart
 service httpd restart  
 service apache2 restart

در این مقاله کوتاه ، نحوه افزایش File Upload Size در PHP را توضیح داده ایم. اگر راه دیگری می دانید یا سوالی دارید با استفاده از بخش نظرات ما در زیر با ما در میان بگذارید.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل