نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

چگونه آدرس IP سیستم (PC) را بیابیم

چگونه آدرس IP سیستم (PC) را بیابیم

امروز در شتابان هاست قصد داریم تا شما عزیزان و همراهان را با نحوه پیدا کردن و یافتن  IP سیستم خود آشنا کنیم. برای پیدا کردن آدرس آدرس IP خود فقط کافیست تا آموزش زیر را با دقت مطالعه کرده و مراحل گفته شده را یک به یک انجام دهید.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

چگونه IP سیستم (PC) را بیابیم:

هنگامی که رایانه شما به یک شبکه متصل می شود، یک شماره اختصاصی روی آن شبکه که با نام  IP شناخته می شود، اختصاص داده می شود.

این آدرس IP دقیقا مثل شماره اختصاصی برای سیستم شما است که در کل دنیا فقط سیستم شما دارای این آدرس IP و این یعنی هر سیستم در دنیای مجازی دارای یک آدرس IP اختصاصی است که منحصر بعه فرد است و هیچگونه تکراری و شباهتی در IP ها وجود ندارد.

برای مشاهده ip سیستم خود به سایت زیر مراجعه کنید و به دنبال Your Public IPv4 is باشید.

برای مشاهده سایت اینجا را کلیک کنید.

 

 

و یا عبارت My IP  را در قسمت جستجو تایپ کنید و کلید Enter را فشار دهید. با استفاده از این دستور آدرس IP عمومی شما به نمایش در خواهد آمد. این ترفند روی بسیاری از موتور های جستجو مثل: گوگل، بینگ، Ask، DuckDuckGo و … کار می کند ولی یاهو از این قابلیت پشتیبانی نمی کند.

شما عزیزان می توانید به همین راحتی آدرس IP سیستم خود را پیدا کنید و اگر نیاز بود از آن استفاده کنید.

امیدواریم شما عزیزان و همراهان همیشگی شتابان هاست از این مقاله و آموزش بهره لازم را برده باشید و این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر در انجام دادن این آموزش مشکل داشتید می توانید سوال خود را در بخش نظرات همین مقاله مطرح کنید.

منتظر نظرات و سوالات شما عزیزان و همراهان هستیم.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل