نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

فعال کردن SSL در وردپرس

چگونه SSL را در وردپرس فعال کنیم؟

SSL مخفف Secure Socket Layer است. این یک فناوری استاندارد است که رمزگذاری را بین سرور وب و سرویس دهنده وب برقرار می کند. اگر شما از SSL برای وب سایت خود استفاده می کنید هک کردن وب سایت شما بسیار سخت خواهد بود. میلیون ها وب سایت از این فناوری برای محافظت از جزئیات معاملات و مشتریان خود استفاده می کنند. به راحتی می توانید با توجه به حضور داشتن یا نداشتن https:// در نوار آدرس از ایمن بودن یا نبودن آن سایت باخبر شوید. SSL به برقراری اعتماد با مشتریان کمک خواهد کرد. در این مقاله نحوه فعال سازی SSL در وردپرس را به شما آموزش خواهیم داد. با ما در شتبان هاست همراه باشید.

فعال کردن SSL در وردپرس:

مراحل زیر را طی کنید تا SSL را در وردپرس فعال کنید.

مرحل اول: وارد داشبورد وردپرس خود شوید.

 

 

مرحله دوم: بر روی گزینه ‘Settings‘ کلیلک کنید سپس گزینه ‘General‘ را انتخاب کنید.

 

 

مرحله سوم: در بخش WordPress Address آدرس سایت خود را به همراه https بنویسید.

 

 

مرحله چهارم: آدرس https را در قسمت آدرس سایت نیز نویسید. می توانید پیام وردپرس را در زیر آن نوار مشاهده کنید که می گوید “Enter the address here if you want your site homepage to be different from the directory you installed WordPress“ سپس بر روی دکمه save changes در پایین صفحه کلیک کنید.

 

 

پس از اتمام ذخیره تنظیمات ، می توانید پیام “settings saved”را در پنجره فعلی مشاهده کنید. به همین راحتی میُُ توانید SSL را در وردپرس خود فعال نمایید. امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده باشید.

مارا در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل