نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

چگونه می توان جستجوي کلیدی انجام داد

چگونه می توان جستجوي کلیدی انجام داد

جستجوي کلمات کلیدی یکی از آن جنبه های SEO است که به طور مکرر مورد بررسي قرار می گیرد ، احتمالاً به دلیل این است که هر سئو فرآیند و تفاوت های خاص خود را با روند جستجو در مورد کلمه کلیدی خود دارد. در این مقاله ، ما همه مواردي را که شما باید در مورد جستجوي کلمات کلیدی بدانید بيان كرده ايم. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

۱) اهمیت جستجوي کلید واژه

جستجوي کلمات کلیدی بسیار مهم است زیرا شما را راهنمایی می کند تا در کل وب سایت خود از کلمات ، عبارات و سؤالاتی استفاده کنید که كاربران برای یافتن سوال خود استفاده مي کنند. اين كار باعث شده که ترافیک ارگانیک شما نيز کاهش یابد. مانند كاربران بالقوه خود فکر کنید و مطمئناً مجموعه ای از سؤالات و مباحث را که قبلاً از آنها در وب سایت خود استفاده نمی کردید ، پیدا خواهید کرد. اکنون که درک اهمیت جستجوي کلمات کلیدی را دارید ، مي خواهيم مراحلي را بررسي كنيم.

مرحله ۱

مباحث خود را ایجاد کنید

اولین قدم شما برای ایجاد ليست جستجوي کلمات کلیدی اصلی شما ، در نظر گرفتن کلیه خدمات و کالاهای ارائه شده برای محصول شما است. به عنوان مثال ، لیست يك سايت شامل هاست مشترک ، هاست وردپرس ، ایجاد وب سایت ، هاست VPS ، هاست اختصاصی و نام دامنه است. در این مرحله ، لیست خود را نسبتاً سطح بالایی نگه دارید زیرا در طی فرایند جستجو در کلمات کلیدی خود ، تغییرات آن و همچنین کلمات کلیدی مرتبط را کشف خواهید کرد.

با ليست جستجو در مورد کلمات کلیدی خود ، من معمولاً یک برگه Google با یک برگه متفاوت برای هر یک از موضوعاتم ایجاد می کنم. در هر یک از این برگه ها ، ستون هایی را برای موارد زیر ایجاد می کنم.

پس از باز کردن پیوند ، به فایل> ساخت یک نسخه بروید تا نسخه قابل ویرایش خود را ایجاد کنید.

اکنون که ستون هاي ليست مشخص شده است ، من آماده هستم تا روند جستجو را شروع کنم.

 

مرحله ۲

جستجوهاي خود را شروع کنید

وقتی صحبت از جستجوي کلید واژه می شود ، برای تکمیل جستجو کلمه کلیدی خود ، ده ها ابزار رایگان وجود دارد که می توانید از میان آنها – یا مقايسه كردن و مطابقت – انتخاب کنید. در حالی که ممکن است برخی افراد فکر کنند که برای تکمیل جستجوي کلمات کلیدی نیاز به ابزارهای پرداختی نياز دارید ، در واقع می توانید با استفاده از ابزارهای جستجو رایگان ، لیست کاملی از کلمات کلیدی ارائه دهید.

SEMrush

Moz

ابزار رایگان

برنامه ریز کلمات کلیدی Google: ابزار جستجوي کلمه کلیدی Google برای کمپین های پرداخت شده می تواند برای تحقیقات کلمات کلیدی ارگانیک نیز استفاده شود. برای انجام جستجوي خود کافیست یک حساب Google Ads ایجاد کنيد.

Google Autocomplete: هنگامی که یک کاربر در جستجوی يك مطلب در Google است ، Google تلاش می کند با تکمیل نمایش داده های متداول ، به شما کمک کند. به این سؤالات تکمیل شده توجه کنید و آنها را به لیست خود اضافه کنید.

people also ask: سؤالات دیگری را نشان می دهد که افراد معمولاً هنگام جستجو در یک موضوع جستجو می کنند.

بسیاری از این ابزارها به دنبال بازگرداندن همه سؤالات گسترده و متناسب هستند ، به این معنی که شما طیف کاملی از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود را مشاهده خواهید کرد. SEMrush ، Moz ، Google Keyword Planner و سایر ابزارهای جستجو در مورد کلید واژه ، MSV جستجوی شما را به شما ارائه می دهند.

Monthly Search Volume

ابتدا در مورد اهمیت Monthly Search Volume یا MSV صحبت خواهيم كرد. MSV تخمینی را برای شما نشان می دهد که چه تعداد از افراد در هر ماه در جستجوی آن کلمه کلیدی هستند ، به خاطر داشته باشید که هرچه حجم جستجو بالاتر باشد ، مشکل تر خواهد بود. برای رتبه بندی ، بها توجه به عنوان همه وب سایت ها سعی در رتبه بندی برای آن دسته از کلمات کلیدی دارند. اکنون دو ستون ما پر شده است – keyword و MSV ، ما باید لیست های طولانی از انواع کلمات کلیدی مرتبط ، عبارات و سؤالات داشته باشیم. این به ما اجازه می دهد تا یک ستون دیگر را پر کنیم.

Intent

این اقدامی است که بسیاری از افراد هنگام جمع آوری اولین ليست جستجو خود فراموش می کنند ، اگرچه انجام آن بسیار آسان است! چرا کسی در جستجوی این اصطلاح است. آیا آنها سعی در یادگیری چیزی دارند؟ آیا آنها در حال جستجو در مورد یک محصول هستند؟ یا آنها آماده خرید هستند؟ به عنوان مثال ، با “دامنه وب سایت” ، شخصی می تواند علاقه مند به یادگیری دامنه ها باشد ، در حالی که جستجوگر دیگری ممکن است به دنبال خرید دامنه برای وب سایت جدید خود باشد.

صفحات را می توان به طور معمول در گروه بندی های زیر طبقه بندی کرد:

در ليست اصلی کلید واژه خود نوع صفحه ای را که در درجه اول برای آن جست و جو رتبه بندی می شود ، یادداشت کنید. این شما را در تعیین کلمات کلیدی مورد استفاده در هر یک از صفحات خود راهنمایی می کند. به عنوان مثال ، “جستجوی نام دامنه” تمام صفحات معامله را برمی گرداند ، و آن را به یک کلمه کلیدی عالی برای هدف قرار دادن با صفحه دامنه ما تبدیل می کند. از طرف دیگر ، “جستجوي کلمات کلیدی” فقط وبلاگ ها و منابع دیگر را به ارمغان می آورد ، بنابراین برای سئو شما دشوار است که برای صفحه خدمات جستجوی کلمات کلیدی خود در صفحه یک قرار بگیرد. پس از پر کردن ستون intent ، می توانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای استفاده در جایی بکشید و حتی می توانید کلمات کلیدی را از لیست خود به طور کامل حذف کنید.

نحوه استفاده از جستجوي کلمه کلیدی شما

پس از اتمام جستجو در مورد کلید واژه ، می توانید از آن برای بهینه سازی محتوای فعلی خود همچنین برای هدایت تولید محتوای جدید استفاده کنید. نکته مهمی که در مورد جستجوي کلمات کلیدی باید به آن توجه داشته باشید این است که هدف نهایی نباید این باشد که وب سایت خود را با این نمایش داده ها پر کنید ، بلکه از آنها به طور طبیعی در تمام صفحات خود استفاده کنید.

در حالی که هیچ قانون سخت و سریع وجود ندارد ، به عنوان مثال برای یک صفحه فرود دامنه ، ممکن است ما هدف قرار دادن دامنه ، نام دامنه و نام دامنه را انتخاب کنیم به عنوان کلمات کلیدی اصلی جستجو کنید. این متدولوژی پشت سرگذاشتن جستجو در کلمات کلیدی این اطمینان را به شما می دهد که شما نه تنها آن کلمات کلیدی مهم را در بر می گیرید بلکه آنها محتوای سایر صفحه شما را نيز مشاهده مي كنندكه با موضوع اصلی بسیار مرتبط اند ، ضمن اینکه شامل کلمات کلیدی معنا داري نیز می باشد. ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

خروج از نسخه موبایل