نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

چگونه Blog Features را در وردپرس غیرفعال کنیم؟

چگونه Blog Features را در وردپرس غیرفعال کنیم؟

آیا می خواهید Blog Features را در وردپرس غیرفعال کنید؟

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه Blog Features را در وردپرس غیرفعال کنید. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

چگونه Blog Features را در وردپرس غیرفعال کنیم؟

اگر به دنبال راه اندازی یک وبلاگ هستید ، وردپرس بهترین platform است. بسیاری از مارک های مشهور و معروف از WordPress برای انواع وب سایت ها از جمله وبلاگ استفاده می کنند. از طرف دیگر ، برخی از وب سایت ها واقعاً نیازی به وبلاگ ندارند. وردپرس کاملاً قادر به ایجاد وب سایت بدون استفاده از Blogging است. پست ها ، نظرات ، دسته ها و برچسب ها در admin area قابل مشاهده است.

اگر در حال ساختن وب سایت برای كاربر هستید که قبلاً هرگز از وردپرس استفاده نکرده است ، این امر می تواند برای آنها گیج کننده باشد. شما می توانید تمام ویژگی های وبلاگ نویسی را غیرفعال کنید و وردپرس را به یک بستر CMS غیر Blogging تبدیل کنید.

غیرفعال کردن Blog Features در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Disable Blogging در وردپرس است. پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید به قسمت Settings » Blogging مراجعه كنيد.

به طور پیش فرض ، این افزونه تمام Blog Features وردپرس از جمله پست ها ، دسته ها و برچسب ها ، نظرات ، فیدهای RSS ، pingbacksا و موارد غیر ضروری دیگر را غیرفعال می کند. در صفحه تنظیمات ، می توانید ویژگی ها را به طور انتخابی روشن و خاموش کنید.

سپس ، می توانید به قسمت extra tab بروید. در اینجا می توانید مواردی مانند admin greeting, emoji support, screen options, help tabs را کنترل کنید.

profile tab به شما امکان می دهد قسمت profile حساب های کاربری را در وردپرس پاک کنید. می توانید مواردی را که کاربران می توانند در profile خود تغییر دهند ، نشان داده و پنهان کنید.

آخرین برگه Menu است ، که به شما امکان می دهد شکل منوی وردپرس را کنترل کنید

 

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه save changes کلیک کنید.

اگر قبلاً صفحه ای را انتخاب نکرده اید که به عنوان صفحه اول static شما استفاده شود ، باید به Settings » Reading بروید.

توجه داشته باشيد كه این افزونه اطلاعاتي را از سایت وردپرس شما پاک نمی کند بلكه آنها را پنهان می کند. ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

 

خروج از نسخه موبایل