نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه غير فعال كردن بروز رساني خودكار وردپرس

نحوه غير فعال كردن بروز رساني خودكار وردپرس

آیا می دانید وردپرس می تواند به طور خودکار وب سایت شما را به روز کند؟ در بعضی موارد ، می تواند شامل افزونه ها و تم ها نیز باشد. علی رغم مزایای امنیتی ، این احتمال وجود دارد که این به روزرسانی های پس زمینه بتوانند وب سایت شما را خراب کنند. در این مقاله ، ما به شما نحوه غير فعال كردن بروز رساني خودكار در وردپرس را آموزش مي دهيم ؛ با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

چرا وردپرس به صورت خودکار به روز می شود؟

وردپرس به دلایل امنیتی به طور خودکار نرم افزار اصلی وردپرس را به روز می کند.

گاهی اوقات ، ممکن است یک افزونه را به روز کند تا تهدید احتمالی را برطرف کند. به عنوان مثال ، یک افزونه یا طرح زمینه وردپرس ممکن است برای از بین بردن یک آسیب پذیری مهم به روز شود. اگر آن افزونه یا موضوع توسط بسیاری از وب سایت ها استفاده شود ، تیم اصلی وردپرس ممکن است یک به روزرسانی خودکار را برای آن انجام دهد. به غیر از این شرایط ، وردپرس به شما اجازه می دهد تا تصمیم بگیرید چه زمانی می خواهید به روزرسانی ها را نصب کنید.

توصیه نمی کنیم به روزرسانی خودکار وردپرس را خاموش کنید. آنها یک ویژگی امنیتی مهم هستند.

با این حال ، در برخی شرایط نادر ، به روزرسانی ها می توانند وب سایت شما را خراب کنند یا بر عملکرد آن تأثیر بگذارند. این می تواند منجر به از دست دادن تجارت و كاربر شما شود. اگر اطمینان دارید که خودتان می توانید به روزرسانی های دستی را مدیریت کنید ، پس می توانید با خیال راحت به روزرسانی های خودکار را در وردپرس غیرفعال کنید.

پیکربندی و غیرفعال کردن به روزرسانی های خودکار وردپرس

ساده ترین راه برای این کار نصب و فعال سازی افزونه Easy Updates Manager است. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ، به راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب یک افزونه وردپرس نگاهی بیندازید.

۱) پس از فعال شدن افزونه ، برای پیکربندی تنظیمات خود به Dashboard »Updates Options بروید.

می توانید “Disable all updates” را انتخاب کنید ، اما ما این گزینه را توصیه نمی کنیم. در درجه اول به این دلیل که از نمایش همه اعلان های بروزرسانی جلوگیری می کند. در عوض ، باید تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کنید. می توانید به روزرسانی خودکار افزونه و طرح زمینه را غیرفعال کنید ، اما هسته استاندارد وردپرس را فعال کنید.

توجه: اگر به جای «Disable plugin updates» ، «Disable theme updates» و «Disable auto updates» را انتخاب کنید؛ اعلان های به روزرسانی در لیست افزونه ها و موضوعات خود نمی بینید.

مدیر ، به روز رسانی ها و اطلاعاتی را که به روز شده است ثبت می کند ، بنابراین اگر هر چیزی در سایت شما خراب شد ، می توانید دوباره به نسخه قبلی کار برگردید. برای مشاهده این مورد ، به Dashboard »Updates Options بروید و سپس روی برگه« Logs »کلیک کنید.

همچنین یک نسخه برتر از Easy Updates Manager وجود دارد که گزینه های اضافی زیادی را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، با UpdraftPlus ادغام می شود تا بتوانید قبل از اعمال به روزرسانی ، به طور خودکار از سایت خود نسخه بكاپ تهیه کنید.

غیرفعال کردن به روزرسانی خودکار وردپرس بدون استفاده از افزونه

اگر نمی خواهید از افزونه استفاده کنید؛ با افزودن این خط کد در فايل wp-config.php می توانید به روزرسانی خودکار را در وردپرس غیرفعال کنید:

define( 'WP_AUTO_UPDATE_CORE', false );

اگر می خواهید به روزرسانی های اصلی ، جزئی را دریافت کنید؛ اما به روزرسانی تم و افزونه را غیرفعال کنید ، می توانید این کار را با اضافه کردن فیلترهای زیر در فايل functions.php طرح زمینه یا در یک افزونه مخصوص سایت انجام دهید.

به روزرسانی خودکار افزونه وردپرس را غیرفعال کنید:

 

add_filter( 'auto_update_plugin', '__return_false' );

 

به روزرسانی خودکار قالب WordPress را غیرفعال کنید:

add_filter( 'auto_update_theme', '__return_false' );

 

مزایای به روزرسانی خودکار در وردپرس

به روزرسانی خودکار برای امنیت وردپرس بسیار مناسب است. بسیاری از کاربران فراموش می کنند که افزونه ها و وردپرس خود را به روز کنند. در گذشته ، به روزرسانی خودکار چیزی بود که فقط با پرداخت هزینه هاست وردپرس مدیریت شده دریافت می کردید. اکنون ، آنها برای همه (حداقل برای نسخه های جزئی) در دسترس هستند. همچنین می دانید که اگر مشکل امنیتی مهم در وردپرس یا افزونه محبوب وجود داشته باشد ، وردپرس به طور خودکار به روز می شود. اگر سایت های زیادی دارید ، به روزرسانی خودکار می تواند در وقت شما صرفه جویی کند.

معایب به روزرسانی خودکار در وردپرس

تیم اصلی وردپرس که مسئولیت انتشار به روزرسانی ها را بر عهده دارد بنابراين، احتمال کمی وجود دارد که به روزرسانی خودکار ، سایت شما را خراب کند. طبق تجربه ما ، بروزرساني هاي جزئی هنوز هیچ یک از سایتهای ما را خراب نکرده اند. اگر وردپرس یک به روزرسانی امنیتی را برای موضوعی که استفاده می کنید ارائه دهد ، احتمال خراب شدن وب سایت شما وجود دارد. این مورد به ویژه اگر فايل های زمینه خود را تغییر دهید ، اعمال می شود.

به روزرسانی خودکار افزونه می تواند سایت شما را نیز خراب کند. متغیرهای بسیار زیادی وجود دارد ؛توجه داشته باشيد، هنگام به روزرسانی سایت خود ، همیشه به طور خودکار اعلانی دریافت نمی کنید.

آیا باید بروزرسانی خودکار وردپرس را غیرفعال کنم؟

اصولاً این تصمیم به شما بستگی دارد. برای بیشتر مبتدیان و اکثریت بروزرسانی خودکار بی ضرر است و شما نباید آنها را غیرفعال کنید. ولي اگر يك سايت تجاري داريد با لغو بروزرساني وردپرس سايت خود را از تمام خطرات و خرابي ها نجات دهيد. اطمینان حاصل کنید که برای امنیت وب سایت خود ، بروزرسانی هاي لازم را به موقع نصب کرده اید. براي اطلاعات بيشتر درباره تست یک تم جدید وردپرس بدون خراب شدن سایت فعلی كليك كنيد.

ما به شما نحوه غير فعال كردن بروز رساني خودكار در وردپرس را نشان داده ايم؛ ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.😊

خروج از نسخه موبایل