نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

ایجاد یوزر جدید در FileZilla

ایجاد یوزر جدید در FileZilla

FileZilla یک سرور FTP رایگان و منبع باز است که ممکن است برای راه اندازی و دسترسی به یک مخزن فایل آنلاین یا ساخت یک وب سرور مفید باشد. ما امروز در شتابان هاست قصد داریم تا به شما عزیزان و همراهان طرز ایجاد یک یوزر جدید را در FileZilla آموزش دهیم. در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

ایجاد یوزر جدید در FileZilla:

در اولین گفتگوی ، رابط کاربری Administrator از ما می خواهد تا مشخص کند که کدام سرور را می خواهیم مدیریت کنیم. درج ۱۲۷٫۰٫۰٫۱ (رمز عبور وجود ندارد):

کنسول ظاهر می شود:

اولین گروه خود را ایجاد کنید:

FileZilla اجازه می دهد تا گروه هایی از کاربرانی ایجاد کنند که دسترسی به همان پوشه ها را به اشتراک می گذارند. هر زمان که یک پوشه FTP توسط چندین کاربر قابل دسترسی باشد ، گروهها می توانند مفید باشند.

برای ایجاد یک گروه ، منوی Edit را باز کرده و Groups را انتخاب کنید. سپس بر روی Add کلیک کنید:

نام گروه را مشخص کنید:

زمان آن است که پوشه مشترک را انتخاب کنید و مجوزهای دسترسی را مشخص کنید:

روی Ok کلیک کنید و گروه ایجاد خواهد شد.

اولین یوزر خود را ایجاد کنید:

اکنون می توانید یک کاربر ایجاد کنید. این روش کاملاً شبیه ایجاد گروه است. این مراحل را دنبال کنید و روی Ok کلیک کنید ، اولین کاربر ایجاد می شود:

شما آماده اجرای اولین اتصال به سرور FTP جدید خود هستید که از FileZilla پشتیبانی می شود.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر در این باره سوالی داشتید می توانید در زیر همین پست در بخش نظرات مطرح کنید تا ما در اسرع وقت به آن ها پاسخ دهیم. امیدوارم که توانسته باشیم به بخش کوچکی از سوالات شما پاسخ داده باشیم.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل