نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

تغییر رمزعبور وردپرس

تغییر رمز عبور وردپرس

وردپرس یکی از متداولترین ابزارهای بلاگ نویسی و یک سیستم عامل مدیریت محتوا است. وردپرس کاربر را در ایجاد یک وب سایت کمک می کند. این یک رابط کاملاً رایگان و کاربر پسند و همچنین منبع باز و یا همان اوپن سورس است و کاربر می تواند به راحتی با محیط کاری آن کنار بیاید. در این آموزش قصد داریم تا با کمک داشبورد ادمین، نحوه تغییر رمزعبور وردپرس را به شما عزیزان آموزش دهیم. برای تغییر رمز عبور وردپرس خود از طریق داشبورد، مراحل زیر را دنبال کنید.

انجمن وردپرس هزاران افزونه و مضمون و تم ارائه داده است تا بتواند متاوت عمل کند و تمامی سلیقه ها را راضی کند. این افزونه ها و مضامین در وب سایت های رسمی وردپرس به صورت رایگان در دسترس هستند و همچنین مضامین و افزونه های دیگر را می توان با پرداخت هزینه در اختیار گرفت. وردپرس با ارائه یک مزیت بزرگ که آن پشتیبانی از سئو با کمک افزونه هاست ، به کاربر کمک می کند تا محتوای وب سایت در سراسر جهان برسد.

تغییر رمزعبور وردپرس:

مرحله ۱: وارد وردپرس شوید و گزینه کاربران را انتخاب کنید.

 

 

مرحله ۲: یوزر خود را انتخاب کنید و ویرایش را انتخاب کنید.

 

 

مرحله ۳: در بخش ویرایش به پایین صفخه بروید و بخش مدیریت حساب بروید.

 

 

مرحله ۴: یک رمز عبور جدید ایجاد کنید روی دکمه آپدیت پروفایل کلیک کنید.

با این کار شما توانسته اید رمز خود را عوض کنید. به همین راحتی شما می توانید از طریق داشبورد رمز عبور خود را عوض کنید. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که از رمز پیشنهادی گوگل استفاده کنید زیرا قابلیت هاک شدن این نوع رمز ها نزدیک به صفر است و شما نیازی به حفظ نمودن آن ها ندارید زیرا خود گوگل آن ها را بطور پیش فرض در اکانت گوگل شما ذخیره می کند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و از آن بهره لازم را برده باشید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل