نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

آموزش ثبت سفارش سرور مجازی در شتابان هاست

آموزش ثبت سفارش سرور مجازی در شتابان هاست

با توجه به مشکلاتی که برخی از کاربران هنگام ثبت سفارش سرور های مجازی شتابان هاست داشتند و مسیر ثبت سفارش برای آنها کمی گنگ و پیچیده بود تصمیم گرفتیم تا آموزشی مبنی بر نحوه ثبت سفارش سرور های مجازی خود بنویسیم.
لطفا تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا در هنگام ثبت سفارش مشکلی نداشته باشید.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

آموزش ثبت سفارش سرور مجازی در شتابان هاست:

در ادامه این آموزش ما تمامی مراحل لازم را برای اینکه یک سفارش آسوده و بدون مشکل داشته باشید را توضیح داده ایم پس تمامی مراحل را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید.

 

مرحله ۱ : ابتدا وارد وب سایت شتابان هاست به نشانی shetabanhost.com شوید و از قسمت منو ها گزینه سرور مجازی و سپس سرور مجازی SSD NVMe آلمان را انتخاب کنید.
برای آشنایی بیشتر با هارد های NVMe نیز می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

مرحله ۲ : در این صفحه پلن های سرور مجازی را مشاهده می کنید و باید با توجه به نیاز های خود یکی از آن ها را انتخاب کنید و بر روی آیکون خرید و سفارش محصول کلیک کنید.

همچنین اگر در انتخاب سرور مجازی متناسب با نیاز های خود به مشکل برخوردید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. در این آموزش ما قصد سفارش سرویس NVMe-3 را داریم.

مرحله ۳ : پس از انجام مرحله دوم وارد صفحه خرید و تنظیمات آن می شوید. در این قسمت ابتدا قیمت و مشخصات محصول انتخابی را مشاهده می کنید.

در وسط صفحه گزینه انتخاب سیستم عامل باید سیستم عاملی که در نظر دارید را انتخاب کنید تا بر روی سرور شما نصب شود.
اگر تمایل دارید تا با سرور مجازی خود در بازار های بین المللی مانند فارکس و غیره فعالیت کنید باید یک سیستم عمل ویندوزی انتخاب کنید و اگر تمایل دارید که از سرور خود به عنوان میزبان یک سایت استفاده کنید و کنترل پنل های دایرکت ادمین و یا سی پنل را بر روی آن نصب کنید باید سیستم عامل centos را انتخاب کنید و اگر قصد انجام کار دیگری را دارید می توانید از سایر سیستم عامل ها استفاده کنید.

ما در این آموزش قصد داریم تا سیستم عامل ویندوز سرور ۲۰۱۲ را نصب کنیم.

مرحله ۴ : گزینه بعدی انتخاب تعداد IP های سرور است. به صورت نرمال و در حالت کاربری عادی بیش از یک IP نیاز نیست ولی در صورتی که نیاز داشتید می توانید تعداد IP بیشتری نیز انتخاب کنید. در این آموزش با توجه به سیستم عامل انتخابی بیش از یک IP مورد نیاز نیست.

مرحله ۵ : مرحله بعدی انتخاب پسورد سرور است. پیشنهاد می شود در این مرحله پسورد سختی انتخاب کنید و از انتخاب یک پسورد ساده خودداری نمایید.

مرحله ۶ : قسمت بعدی انتخاب افزونه های مورد نیاز است. این مرحله مربوطه به کسانی است که می خواهند از سرور خود به عنوان میزبان یک سایت استفاده کنند و کنترل پنل هایی که نیاز به لایسنس را دارند، خریداری نمایند.

در صورتی که یک سرور ویندوزی انتخاب کرده اید و قصد استفاده از آن در بازار های بین المللی را دارید نیازی به انتخاب گزینه ای در این بخش نیست.

مرحله ۷ : پس از انجام مراحل فوق و به اتمام رساندن تنظیمات مربوطه به سرور برای ادامه خرید بر روی گزینه ادامه در کادر آبی در سمت چپ تصویر کلیک کنید.

مرحله ۸ : در این بخش سرویس انتخاب شده خود را می توانید بازبینی کنید و در قسمت کد تخفیف نیز اگر کد تخفیف فعالی دارید می توانید از آن استفاده کنید.

پیشنهاد می کنم برای مطلع شدن از تخفیفات مجموعه ما در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

مرحله ۹ : در قسمت بعدی روش پرداخت را انتخاب کنید. همچنین در انتهای صفحه باید قوانین را مطالعه کنید و تیک تایید قوانین را بزنید.

مرحله ۱۰ : پس از انجام مراحل فوق بر روی گزینه تسویه حساب در کادر آبی سمت چپ تصویر کلیک کنید تا به صفحه پرداخت وارد شوید.

پس از پرداخت سرور ایجاد می شود و اطلاعات ورود از طریق ایمیل خدمت شما ارسال می گردد.

امیدوارم این آموزش برای شما عزیزان و همراهان همیشگی شتابان هاست مفید بوده باشد.
در طول انجام مراحل فوق در صورتی که به مشکل برخوردید می توانید در بخش پشتیبانی تیکت ارسال کنید و یا با شما تلفن های موجو در سایت تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان ما ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات شما عزیزان هستند.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

 

خروج از نسخه موبایل