نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

چگونه سطل زباله وردپرس خود را خالی کنیم؟

چگونه سطل زباله وردپرس خود را خالی کنیم؟

آیا می خواهید مطالب حذف شده را به صورت خودکار از وردپرس حذف کنید؟ همانطور که می دانید در وردپرس ، وقتی پستی یا نظر را حذف می کنید ، به سطل زباله می رود؛ پس از ۳۰ روز ، وردپرس به طور خودکار تمام پست ها ، صفحات و نظرات را که (در سطل زباله هستند) برای همیشه حذف می کند. در این مقاله ، به شما نشان خواهیم داد ، چگونه سطل زباله را در بازه زمانی کمتر از ۳۰ روز حذف کنید و چگونه می توانید سطل زباله خودکار را در وردپرس غیرفعال کنید. با ما در شتابان هاست همراه باشید.

به طور پیش فرض ، پست ها و نظرات حذف شده به مدت ۳۰ روز در دیتابیس شما باقی می مانند و به شما فرصت کافی می دهند تا در صورت لزوم آنها را بازیابی کنید

حذف محتوای زباله به صورت خودکار از وردپرس

با کمک wp-config می توانید پیکربندی کنید که وردپرس هر چند وقت یکبار سطل زباله شما را خالی کند. می توانید تعداد روزهایی که پست ها و صفحات به سطل زباله منتقل می شوند را تعیین کنید.

اگر از ۰ به عنوان مقدار استفاده کنید ، ویژگی Trash به طور کامل در سایت شما غیرفعال می شود. شما باید کد زیر را به ابتدای فایل wp-config.php خود اضافه کنید:

define( 'EMPTY_TRASH_DAYS', 2 );

در کد بالا ، کد ۲ نشان دهنده تعداد روزهای حذف زباله به طور خودکار است ، زیرا احتمالاً حدس زده اید که می توانید تعداد روزها را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. همانطور که قبلاً اشاره کردم اگر از ۰ به عنوان مقدار استفاده کنید ، ویژگی Trash به طور کامل در وب سایت شما غیرفعال می شود. به خاطر داشته باشید سطل زباله به محض زدن دکمه trash پاک می شود.

غیرفعال کردن حذف محتوای زباله بصورت خودکار

برای غیرفعال کردن ویژگی حذف سطل زباله به طور خودکار ، باید کد زیر را به فایل functions.php قالب خود اضافه کنید یا می توانید افزونه code snippets plugin را نصب کنید.

function wpg_remove_schedule_delete() {
remove_action( 'wp_scheduled_delete', 'wp_scheduled_delete' );
}
add_action( 'init', 'wpg_remove_schedule_delete' );

اینکار باعث می شود تا وردپرس بصورت خودکار سطل زباله شما را پاک نکند. بنابراین ، هر زمان که خواستید می توانید سطل زباله را به صورت دستی خالی کنید یا آن را برای استفاده های بعدی بازگردانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه غير فعال كردن بروز رساني خودكار وردپرس کلیک کنید. ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل