نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه اضافه کردن سوال امنیتی برای ورود به وردپرس

سوال امنیتی

وردپرس را می توان بهترین سیستم مدیریت محتوای رایگان دنیا دانست. با اضافه شدن هر روزه افزونه ها به وردپرس می توان قابلیت های وردپرس را به شکل قابل توجهی افزایش داد. در این مطلب می خواهیم یکی از قابلیت های امنیتی وردپرس را بررسی کنیم و آن قابلیت سوال امنیتی برای ورود به محیط مدیریت وردپرس است.تا انتها با ما همراه باشید.

ابتدا شما باید WP Security Questions  را نصب و فعال کنید . پس از نصب, یک آیتم منو – WP Security Questions – در پنل مدیریت wordpress  خواهید دید.

به تنظیمات > WP Security Questions > تنظیمات بروید. افزونه سوالات زیادی را توسط default اضافه کرده است و شما میتوانید هرگونه سوال را از لیست اضافه یا حذف کنید.

در پایان صفحه تنظیمات “WP Security Questions” گزینه Ask Security Question for Login Screen را فعال کنید تا در صفحه ورود پرسشنامه سوال امنیتی نمایش داده شود.

 

شما می توانید سوال خود را با رفتن به <ویرایش نمایه من یا Edit My Profile> تنظیم کنید. به پایان صفحه بروید,پرسش را انتخاب کنید و پاسخ را اضافه کنید.

با انجام این کار در هنگام ورود به وردپرس سوال امنیتی از شما پرسیده می شود و تنها کسانی که پاسخ را بداند به محیط مدیریت دسترسی خواهند داشت

این یک اقدام امنیتی کوچک ولی بسیار مهم است.

از سرویس ها و خدمات ما در شتابان هاست بازدید فرمایید.

خروج از نسخه موبایل