نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

اضافه كردن Reading Progress Bar در پست های وردپرس

اضافه كردن Reading Progress Bar در پست های وردپرس

آیا توجه کرده اید که چگونه برخی از سایت های معروف در بالای مقاله خود نشانگر Reading Progress Bar را نشان می دهند؟

Reading Progress Bar نوار کوچکي است كه به کاربران نشان می دهد که چه مقدار از مقاله برای مطالعه باقی مانده است و آنها را به ادامه خواندن مطالب تشویق می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید یک Reading Progress Bar مطالعه را در پست های وردپرس اضافه کنید. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

چرا و چه زمانی باید نوار پیشرفت خواندن را در وردپرس اضافه کنید

کاربران قبل از تصمیم گیری در مورد ماندن یا ترک ، فقط چند ثانیه در یک صفحه وب می مانند. درصورت انتشار مقالات با فرم طولانی ، مشغول نگه داشتن کاربران چالش برانگیزتر می شود؛ برخی از دارندگان سایت پست های مرتبط را اضافه می کنند ، برخی دیگر از فیلم ها یا گالری های تصویر برای نگه داشتن کاربران در صفحه استفاده می کنند.

Reading Progress Bar كاربران را براي مطالعه و دنبال كردن ادامه مطلب تشويق مي كنند؛ همچنین به کاربران انگیزه می دهد تا مقاله ای را که می خوانند به پایان برسانند. بسیاری از وب سایت های معروف از اين تكنيك براي جذب خوانندگان خود استفاده مي كنند.

افزودن Reading Progress Bar در پست های وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Worth The Read است. پس از فعال سازی ، برای راه اندازی نشانگر Reading Progress Bar خود ، باید از قسمت Settings »Worth the Read page (صفحه ارزش خواندن) بازدید کنید.

ابتدا باید با بررسی گزینه Enable”سپس ،” Reading Progress Bar” را فعال کنید. پس از آن ، باید مکانی را انتخاب کنید که می خواهید نوار Reading Progress Bar را نمایش دهد. گزینه پیش فرض در بالا است که بیشتر سایت ها از آن استفاده می کنند. می توانید آن را تغییر دهید تا نوار در سمت راست ، چپ یا پایین صفحه نمایش داده شود.

این افزونه به شما امکان می دهد رنگهای پیش زمینه و پس زمینه نوار را متناسب با موضوع وردپرس خود انتخاب کنید. رنگ پس زمینه برای پر کردن نوار پیشرفت خالی و رنگ پیش زمینه برای نشان دادن مطالب باقي مانده است در حالی که کاربر به پایین پیمایش می شود استفاده می شود.

آخرین گزینه در صفحه به شما امکان می دهد از یک پس زمینه شفاف برای نوار پیشرفت استفاده کنید. با علامت زدن این گزینه گزینه های رنگ پس زمینه نادیده گرفته می شود و هنگامی که کاربران مقاله را پایین می کشند فقط رنگ پیش زمینه نشان داده می شود.

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه save changes کلیک کنید.

اکنون می توانید برای دیدن نوار پیشرفت در عمل ، به تک تک پست های وب سایت خود مراجعه کنید.

نشانگر Progress Bar فقط در پست های منفرد کار می کند. در حال حاضر از صفحات و انواع نوشته هاي سفارشی را پشتیبانی نمی کند. ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.😊

 

خروج از نسخه موبایل